שיחת משתמש:יעל י/ארכיון 18

תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת יעל י בנושא תודה רבה על הקרדיט


עיטור מאמץ ערכים יתומים - אחראית על המיזם

"עיטור המְאַמֵצת" לוויקיפדית שפועלת לקישור ול"אימוץ" ערכים יתומים

מוענק לך אות המאמצת, לויקיפדית שעמלה ללא לאות לטובת מיזם הערכים היתומים, כממלאת מקום מנהל המיזם. תודה ענקית מוגשת לך על כל העבודה, המילה הטובה והנכונות לעזור. גם תה סיני במגוון טעמים מחכה לך עד למפגש הקרוב בינינו. המיזם כולו וגם אני מודים לך על הכול! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:03, 18 באפריל 2012 (IDT)

ברוכים השבים ותודה רבה על הכל יעל - שיחה 10:02, 18 באפריל 2012 (IDT)

שלום

האם סיימת לערוך את הערך יחסי אישות (יהדות)? האם מבחינתך אפשר להתקדם לשלב ה"דיונים" בהצבעה על הערך כמומלץ?יוסי2 - שיחה 15:36, 19 באפריל 2012 (IDT)

שלום יוסי, בערך כה חשוב ומורכב לא עלי המלאכה לגמור ואין אני רשאית להבטל ממנה; עם זאת, עריכותי בתקופה האחרונה בערך היו כחלק מהגישור שהצעתי, שבו פסענו מספר פסיעות מבורכות. בברכה, יעל - שיחה 15:41, 19 באפריל 2012 (IDT)
אני אקבל את תשובתך כ"כן" (להתקדם לשלב הדיונים)  :) יום נעים! יוסי2 - שיחה 16:39, 19 באפריל 2012 (IDT)
לפי התרשמותי ישנן שאלות פתוחות ומתנהל דיון בדף השיחה. בברכה, יעל - שיחה 11:12, 20 באפריל 2012 (IDT)
שימי לב לאופי הדיונים. הם חוזרים על עצמם (ממש אותם דיונים התקיימו בעבר - ראי בארכיון דף השיחה) ולא מניבים שום תוצאה. אשמח לקבל את הצבעתך בדף ה"דיונים". יוסי2 - שיחה 07:45, 22 באפריל 2012 (IDT)
בוקר אור יוסי, אני מבינה. יום נעים, יעל - שיחה 09:33, 22 באפריל 2012 (IDT)

מיזם התנ"ך

משתמש זה משתתף במיזם התנ"ך.

בשביל מיזם התנ"ך בסדר?????? בששדף השיחה שלי • כ"ח בניסן ה'תשע"ב • הצטרפו למיזם התנ"ך מחכים לכם

יותר מבסדר - אין כמוך! ושבת שלום יעל - שיחה 16:47, 20 באפריל 2012 (IDT)
בבקשה בששדף השיחה שלי • א' באייר ה'תשע"ב • הצטרפו למיזם התנ"ך מחכים לכם

סליחה על הבלגן

אני חושב שכעת זה בסדר. שבוע טוב, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:41, 21 באפריל 2012 (IDT)

תודה רבה ! ושבוע טוב יעל - שיחה 21:42, 21 באפריל 2012 (IDT)

עטיפות

היי,

קובץ:ZMICHAT HA 1.jpeg, קובץ:ZMICHT HA 2.jpeg ו-קובץ:OLAM HADATOT.jpeg כבר זמן רב לא בשימוש. יש כוונה לכתוב את הערכים שלהם בקרוב? נויקלן - ש 19:25, 22 באפריל 2012 (IDT)

אתה צודק ותודה רבה, מקווה להעלות את ערכי הספרים ביממות הקרובות. ערב נהדר, יעל - שיחה19:31, 22 באפריל 2012 (IDT)
תודה. נויקלן - ש 19:33, 22 באפריל 2012 (IDT)
חן חן לך :) יעל - שיחה 19:34, 22 באפריל 2012 (IDT)

שיחה:יחסי אישות (יהדות)#שינוי שם וקונספט

שלום וברכה,
לאחר שהבעת את דעתך בדיון קודם אודות אותו נושא, את מוזמנת להביע דעה בדיון החדש שנפתח. Nachy שיחה 23:04, 23 באפריל 2012 (IDT)

תודה. יעל - שיחה 08:21, 24 באפריל 2012 (IDT)

zira־ת הפשע

שלום לך יעל היקרה, ומחילה על העבודה המתעצלת בזדחלתיים, קשה למצוא בדל של פנאי. ולענייננו: זוכרת את המילון המופלא[1]? ובכן, מופיעה לה שם המילה zira כמונח עצמאי (ומובנו כפי שכתבת בטבלה), וכמו כן היא מופיעה שם בשלל צירופי סמיכות ובשלל מובנים (למשל: zirâ-i mi'mârî, היינו, "זירת אדריכלים", או זירה של בנאים - מידת אורך של 24 אצבעות (פרמק), כ־76 ס"מ, ששימשה בנאים אומנים ונגרים - הכוונה לנגרים של שלדות עץ בבניינים), וכו'. מה דעתך? שנזכיר את כל סוגי הזירה הללו בטבלה? שנזכיר רק את אלה הקולעים לפירושים השני והשלישי? שאכתוב לך את כולם בדף השיחה שלך או של הערך, וכבודך תחליט מה לעשות בהם? לעצתך הנבונה אחכה בסבלנות :-). תודות, Tomn - שיחה 15:20, 25 באפריל 2012 (IDT)

שלום לך Tomn היקר, האם מדובר כהרגלנו על מספר אמות מידה? כמו בדונם? לדעתי הן מעניינות, בכמה משמעויות מדובר? יעל - שיחה 16:21, 25 באפריל 2012 (IDT)
ובכן, סה"כ ששה מופעי זירה בסמיכות, אבל יש כפילות מה; למשל, המונחים ziri-i âmme ו־zirâ-i mi'mârî מתייחסים שניהם למידת אורך של 24 פרמק, היינו "זירת הבנאים", ואילו zirâ-i kirbâsî ו־zirâ-i kisrâ מציינים מידת אורך של 7 קַבְּזָה, שהם 28 פרמק, כ־88 ס"מ, וכתוב שם שמידה זו שימשה לאריגים ובדים. המונח zirâ-i mesaha מציין ע"פ המילון מידת אורך של 7 קבזה+"פרמק זקור", ואני מנחש שהכוונה לאורך של אצבע, בניגוד ל"פרמק" המציין כנראה רוחב של אצבע (כ־2.5 ס"מ, וגם כך נראה שאצבעות עבות היו להם ;-)). מידה זו שימשה במדידת קרקעות. האחרון, zîrâ-ı a'şârî, לא ברור מה הוא מציין; כתוב שם metre (מטר), אבל זה נראה כאילו נשמטו שם מילים (או לא?). מובן נוסף למונח זה, אבל הוא ממש לא מעניין (אחד מ"בתי הירח" באסטרולוגיה לא עלינו). מה דעתך? :-) Tomn -שיחה 17:09, 25 באפריל 2012 (IDT)
מעניינים מאוד, ולפי הנחתי הם יהיו ל/בשימוש לגולשות ולגולשים רבים, תודה רבה! יעל - שיחה 17:14, 25 באפריל 2012 (IDT)
הו, בבקשה, בבקשה, אבל אם כך, התרצי שאוסיפם לטבלה? או התעדיפי לעשות כן במו ידיך הברוכות? Tomn - שיחה 17:34, 25 באפריל 2012 (IDT)
אתכבד בהוסיפך אותם לערך, ועוד רבה הדרך :) יעל - שיחה 17:38, 25 באפריל 2012 (IDT)
הדרך עוד רבה, אך רע-בה אין :-), חן חן לך יעל כתמיד, וכמעט, אבל עדיין לא, חג שמח! Tomn - שיחה 18:02, 25 באפריל 2012 (IDT)
גם לך! יעל - שיחה 18:04, 25 באפריל 2012 (IDT)
ליל מגדים יעל היקרה, אחלוק עמך תגלית משמחת: נברתי בנבכי הרשת ומצאתי מילון טורקית עות'מאנית(בכתב ערבי!)־צרפתית בחמישה כרכים (ולמעשה בשני קבצי פי די אף, שניהם יחד כ־70 מגה בייט טבין ותקילין) משנת 1881. מובן שמיהרתי להורידו ולפשפש בו, מעתה ואילך נוכל למצוא הכתיב העות'מאני־ערבי לכל המונחים (או לפחות לרובם). גם הפירוט בו רב, עפ"ר יותר מהמילונים הטורקיים המקוונים. למשל, הידעת שהצ'קי (סקי, בטבלה) שימש מידת משקל לאבנים, עץ ומזון? זאת ועוד, הוא ציין משקלים שונים למוצרים שונים: 180 אוקות, שהם 231 קילוגרם לעץ ואבן, ו־250 דירהם, קרי 80 קילוגרם ו־250 גרם לשקילת אופיום, לא עלינו? משמח מאד, הלא כן? :-) שיהיה ליל מנוחה ושבוע נהדר, Tomn - שיחה 23:12, 28 באפריל 2012 (IDT)
קשה להאמין! יגעת ומצאת! הערך צומח לתפארת ומעורר הערכה רבה, חזק ואמץ! יעל - שיחה23:15, 28 באפריל 2012 (IDT)
בעיקר מעורר הארכה. ואין על הצרפתים האלה, סרקוהו במיוחד עבורנו! אשלח להם פרחים. תודה, Tomn - שיחה 23:17, 28 באפריל 2012 (IDT)
וגם אני, אשלח {{זר פרחים}} למחבר המוכשר ביותר של הערך המדיד ביותר במזרח התיכון (אלא מה)יעל - שיחה 23:34, 28 באפריל 2012 (IDT)

שלום אלשיך

שלום יעל וערב טוב.

אני פונה אלייך בעקבות ערך שכתבת, ראי נא את שיחה:שלום אלשיך#הרב שלום אלשיך לא התקרב לחרדים כמו כל רבני תימן שהסתייגו מהם. אשמח להתייחסותך. Botend - שיחה 02:44, 27 באפריל 2012 (IDT)

התייחסתי, תודה לך ויום נעים, יעל - שיחה 09:14, 27 באפריל 2012 (IDT)

שלום

מה שלומך? הרבה זמן כבר לא כתבתי פה. הרגע סיימתי לכתוב את הערך פילוסופיה של החינוך, ויש לי אלייך בקשה ושאלה.

תודה רבה :) שלומי מלא התפעלות מן הערך הנהדר אשתדל להוסיף משהו, שבוע טוב :) יעל - שיחה 20:07, 28 באפריל 2012 (IDT)
תודה רבה לך על ההרחבה. קראתי ונהניתי. את חושבת שכדאי להשאיר את הפרק תחת הכותרת "היסטוריה", או להפוך לכותרת==כזאת==? והאם כדאי להעביר לסוף הערך? בלנק - שיחה 10:01, 3 במאי 2012 (IDT)
בבקשה ! אני חושבת שיש עוד מה להוסיף - ועוד אגיע לשם; בעניין השם והכותרת - משאירה זאת לשיקולו של מקים הערך יעל - שיחה 10:05, 3 במאי 2012 (IDT)

הפרת זכויות יוצרים

שלום יעל, הֵפרת זכויות של שני יוצרים בשני ערכים שהעלית אתמול: "הוי ארצי מולדתי" לטשרניחובסקי, והנוסח העברי של "אנו נהיה הראשונים" ליוסף הפטמן. אני מופתע שעדיין אינך יודעת שאסור לצטט במלואן יצירות שטרם פגו זכויות היוצרים עליהם. זכויות יוצרים בוויקיפדיה הן עניין שאין להקל בו ראש. אם הפרת זכויות יוצרים בערכים נוספים, אנא דאגי לתקן את המצב בהקדם.אביעדוסשיחה ז' באייר ה'תשע"ב, 01:33, 29 באפריל 2012 (IDT)

תודה אביעד :) יעל - שיחה 05:49, 29 באפריל 2012 (IDT)
הועבר משיחת משתמש:Aviados

תודה על תשומת הלב, יהיה קשה להבין את השירים מבלעדי הכל, אבל נסתמך על הקישורים (שגם הם אינם מושלמים). יום נעים, יעל - שיחה 06:02, 29 באפריל 2012 (IDT)

סוף העברה
יעל, אין סיבה לנהל דיון בשתי פסקאות מקבילות בו-זמנית, ולכן העברתי את דברייך לכאן.
הצטערתי לראות שאולי הודית לי, אך בעריכותייך האחרונות החזרת ל"אנו נהיה הראשונים" את מרבית מילות השיר, ול"הוי ארצי מולדתי" את מחציתו. קשה לראות בזה שימוש הוגן.
כנראה עדיין אינך מבינה את העניין, אז אחדד: כשאת מפרסמת כאן טקסט, את להלכה ולמעשה נותנת רשות לכל אדם לעשות בו כל שימוש שירצה. אינך יכולה לעשות זאת עם טקסט שהזכויות עליו אינן שלך. מקווה שעכשיו מובן. אביעדוסשיחה ז' באייר ה'תשע"ב, 14:52, 29 באפריל 2012 (IDT)
אביעד, אני מבקשת לא לצעוק אצלי (דהיינו, המנע בבקשה מאותיות עבות, בולד בלע"ז) בדף השיחה, לא מתאים לך. שא ברכה על העצות, אני אלמד עתה את הנושא מקרוב, אצל מורה שי/תסכים ללמד אותי. מכל מקום, בשיר אנו נהיה אחזיר משהו לתועלת הגולשים. ולשאלת ההבהרה שלך שם, לא ידועה שנה מדויקת, כאשר אדע אוסיף. בברכה ושוב תודה, יעל - שיחה 14:59, 29 באפריל 2012 (IDT)
הכוונה לא הייתה צעקה, אלא הדגשה. בסדר גמור - אבל גם עד שתלמדי את הנושא מקרוב, הקפידי להימנע מלהפר זכויות יוצרים (כלל אצבע: ציטוט של מחצית מיצירה או יותר מכך כנראה אינו נופל במסגרת שימוש הוגן).
אוקיי: אבל את בוודאי יודעת שמצופה שתעני על בקשת ההבהרה בדף השיחה (או בתקציר העריכה, כפי שעשית כעת), ולא סתם תעיפי אותה (כמו שעשית קודם). אביעדוסשיחה ז' באייר ה'תשע"ב, 15:07, 29 באפריל 2012 (IDT)
אז המנע להבא מבולד בבקשה תודה. בעריכה הבוקר נתתי חצי, חשבתי שתשים לב לכך אבל מילא, עתה החזרתי רבע ושישית. באשר להבהרה -כאשר אדע אתן את המידע, אני סקרנית כמוך בענין. ועכשיו אלך לחפש לי מורה שת/ילמד אותי וי/תענה לי על מספר שאלות, כמו למשל: מה מספר השנים שדרוש לחכות מאז שחוברה יצירה או מאז שנפטר/ה המחבר/ת של היצירה בכדי שזכויות יוצרים יפוגו, ועוד שאלות, יום נהדר,יעל - שיחה 15:14, 29 באפריל 2012 (IDT)
"חשבתי שתשים לב לכך"? כלומר, חזרת בכוונה על הפרת זכויות היוצרים?
דווקא על כך התשובה פשוטה: 70 שנה ממות המחבר, כפי שתוכלי לקרוא בערך זכויות יוצריםובחוק. אביעדוסשיחה ז' באייר ה'תשע"ב, 15:27, 29 באפריל 2012 (IDT)
לא, לא חזרתי, אלא נהגתי לפי הכלל שנסחת עתה: ציטטת פחות ממחצית היצירה; אבל תודה על הכל, שא ברכה :) יעל- שיחה 15:29, 29 באפריל 2012 (IDT)
הבנתי. תודה, שאי גם את. אביעדוסשיחה ז' באייר ה'תשע"ב, 15:31, 29 באפריל 2012 (IDT)

ציטוט שירים

הי יעל,

לנוחותך, את יכולה להשתמש בתבנית {{רן}} (גרסה בתבנית של התגית <poem>), או {{שיר בטורים}} לשירים ארוכים, כדי לצטט שירים מבלי להשתמש בסוף כל שורה בתבנית ירידת שורה – {{ש}}. התבניות הללו יכולות להיכנס לתבנית {{ציטוט}} או{{חלונית}} אם את רוצה לשמור עיצוב מסוים. אם את צריכה עזרה בתחביר התבנית, את מוזמנת לפנות אליי. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • ח' באייר ה'תשע"ב • 16:04, 30 באפריל 2012 (IDT)

שלום רב :) תודה קולי. אפנה אליך. יום נעים, יעל - שיחה 16:17, 30 באפריל 2012 (IDT)
ראה בבקשה את שיר העבודה והמלאכה בעיצוב שני הטורים (הפעם ממורכז) - אינני בטוחה, שבמצב הכללי של הידע, ידעו לקרוא נכון את הבתים לפי הסדר - ולא יקראו למשל בית ימין --> בית שמאל, כפי שהנחנו אותם בשני הטורים. ניסיתי ששה טורים בגרסא הקודמת, אני לא בטוחה שכך יהיה נוח בכל מסך. יתכן שצריך לרווח יותר בין הטורים, בכדי להבדיל בינהם בבירור, מה דעתך? יעל - שיחה 17:12, 30 באפריל 2012 (IDT)
אני לא מאמין שיקראו את הבתים מימין לשמאל. מכל מקום, ההצבה של המספרים חוטאת למקור מאחר שמספרים אלה לא היו בשיר המקורי. ההצבה בשישה טורים לא אסתטית בעיניי. לגבי ההפרדה בין הטורים, ניתן להוסיף פרמטר "רוחב" (למשל, רוחב=300). נסי לשחק עם המספר ולצפות בתצוגה המקדימה מה הכי מתאים. באופן אישי אומר שזה לא צמוד לי מדי, אבל אין לי בעיה להרחיק. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • ח' באייר ה'תשע"ב • 17:29, 30 באפריל 2012 (IDT)
הפתרון שמצאתי עכשו מניח את דעתי, אבל מן הסתם יהיו עוד שאלות, תודה רבה! יעל - שיחה18:06, 30 באפריל 2012 (IDT)
כמה תיקונים ותוספות לתשובתי קודם: קודם כל, פרמטר הרוחב נקרא "רוחב טור". דבר שני, בשביל לעצב בגופן פרנק-ריהל אין צורך להכביד בשני טורים וכו', קיפוד סידר לנו פרמטר ששמו "שירה", שאם מקבל ערך "שירה=כן", הטקסט מוצג בגופן זה. שיניתי בהתאם את הערך הנ"ל. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • ט' באייר ה'תשע"ב • 19:38, 30 באפריל 2012 (IDT)
ראיתי! ויופי! יבורך הקיפוד וישתבח הקולי יעל - שיחה 19:49, 30 באפריל 2012 (IDT)

שלום יעל, כל הכבוד שאת כותבת על השירים הישנים. בהקשר זה, שיר העבודה והמלאכה דומה בשמו ל"שיר העבודה" ("כחול ים המים...") של אלתרמן ונרדי ול"שיר העבודה" ("כבר צריך להתעורר...") של דני סנדרסון, וכמובן שלמונח עצמו, שיר עבודה. אולי כדאי לעשות דף פירושונים. מה דעתך?אודי - שיחה 23:52, 30 באפריל 2012 (IDT)

אהלן אודי, רעיון נהדר :) יעל - שיחה 23:55, 30 באפריל 2012 (IDT)
ביצעתי.אודי - שיחה 14:07, 2 במאי 2012 (IDT)
נהדר :)! גם שלוש ארבע? יעל - שיחה14:47, 2 במאי 2012 (IDT)

מתן קרדיט

שלום יעל. כשאת מעתיקה חומרים מערך אחד לאחר (כמו שעשית מנח שפירא לשיר עבודה (נח שפירא)), עלייך להקפיד לתת קרדיט – אם לא לתורם הספציפי שתרם את החומרים לערך הראשון, אזי לערך עצמו; הערה בנוסח "לקוח מהערך x" בתקציר העריכה.אביעדוסשיחה ט' באייר ה'תשע"ב, 16:56, 1 במאי 2012 (IDT)

שלום אביעד, כאשר מדובר בתוכן חובה לתת קרדיט (למיטב זכרוני לא השתמשתי בתוכן מנח שפירא לשיר עבודה (נח שפירא)), אולם כאשר מדובר בפריטים ביבליוגרפים? אתמהה... תודה מראש ולמפרע :) יעל - שיחה 16:5, 1 במאי 2012 (IDT)
כן, גם. אגב, שלחתי לך דוא"ל שלשום, ולא זכיתי למענה. אביעדוסשיחה ט' באייר ה'תשע"ב, 17:04, 1 במאי 2012 (IDT)
ועניתי לך לפני כמחצית השעה ;) יעל - שיחה 17:06, 1 במאי 2012 (IDT)
וואלה. :) אביעדוסשיחה ט' באייר ה'תשע"ב, 17:10, 1 במאי 2012 (IDT)

מה יהיה הניסוח האופטימלי לשמות ערכי העשורים לפנה"ס ומהו טווח השנים האופטימלי לכל ערך בסדרה?

אשמח אם תוכלי להביע את דעתך בנושא בדיון הנ"ל. תודה. WikiJunkie - שיחה20:26, 1 במאי 2012 (IDT)

תודה ויקיג'נקי, אשתדל בהקדם, יעל - שיחה 22:21, 1 במאי 2012 (IDT)

שלום

בעבר כתבת לי שעדיף שמה שנמצא בהערת שוליים יוצג בגוף הערך. לאחר עיון בערכים נוספים התברר לי שיש מקרים רבים שיש להוסיף תוכן בהערת השוליים ולא בגוף הערך. ראי למשל את הערך המומלץ ספריית גרשם שלום. בברכה. יוסי2 - שיחה 14:35, 2 במאי 2012 (IDT)

תראה, סבא שלי היה מתפלל כמנהג איטליה, אבל היו שנים שהוא הלך לבית כנסת ספרדי ליד הבית; בנוסף, הבנות שלו נישאו על ידי רב אשכנזי, והוא קִבל הכל באהבה :) יעל - שיחה 14:42, 2 במאי 2012 (IDT)

מה יהיה הניסוח האופטימלי לשמות ערכי העשורים לפנה"ס ומהו טווח השנים האופטימלי לכל ערך בסדרה?

הדיון הנ"ל לא ממש מתקדם לקראת הכרעה ברורה אפילו שהזמנתי את הקהילה מלוח המודעות ואת דוד שי (שלצערי עדיין לא הגיב שם). האם את יודעת אם ישנם משתמשים נוספים בוויקיפדיה העברית שעשויים להיות בעלי ידע בנושא זה, ואשר לדעתך כדאי בשל מומחיותם להזמינם להשתתף בדיון זה? WikiJunkie - שיחה 00:11, 4 במאי 2012 (IDT)

שלום לך ויקיג'נקי היקר, נראה לי הכיוון של אפשרות 3, ובין השאר מנימוקו של דוד א. שם. אחשוב גם על משתמשים נוספים, יישר כוחך על מאמציך הרבים, בברכה, יעל - שיחה 00:20, 4 במאי 2012 (IDT)
יעל היקרה, אשמח אם תוכלי לציין במפורש בדיון ההוא גם מה דעתך בדבר טווח השנים האופטימלי לעשורים שלפני הספירה. תודה מראש. WikiJunkie - שיחה 00:35, 4 במאי 2012 (IDT)
יש צדדים לכאן ולכאן, עשו כהבנתכם. יעל - שיחה 09:25, 4 במאי 2012 (IDT)
לצערי לא אוכל לפעול לתיקון המצב במידה שאף ויקיפד לא יסכים להשתתף בדיון ולהביע את דעתו (נדרשת הכרעה ברורה יותר כדי לבצע שינויים מקיפים מהסוג הזה). משום כך דעתך מאוד נחוצה בדיון. עם זאת, במידה שאת עדיין מעדיפה בכל מקרה שלא להמשיך ולהשתתף בדיון הזה אכבד את בחירתך זו גם כן. WikiJunkie - שיחה 10:48, 4 במאי 2012 (IDT)
איני רוצה לעכב את הדיון, אבל אוכל לחפש עוד חוות דעת של היסטוריונים, בשבוע הקרוב, יעל - שיחה 11:57, 4 במאי 2012 (IDT)
מצויין. תודה. WikiJunkie - שיחה 17:48, 4 במאי 2012 (IDT)

שלום יעל

אולי את יודעת מתי יהיה המפגש הבא של הויקיפדים ? . מעניין אותי לדעת אם ב-ל"ג בעומר יהיה משהו . פארוק - שיחה 09:12, 4 במאי 2012 (IDT)

שלום פארוק :) זה עידן ועידנים! לא ידוע לי, מאמינה שאם וכאשר אזי יודיעו על כך במזנון ואו בכיכר העיר, שבת שלום, יעל - שיחה 09:25, 4 במאי 2012 (IDT)

קישור ליוטיוב

הי יעל. חלק מן הסרטונים שמועלים ליוטיוב נעשים ללא קבלת רשות מבעלי זכויות היוצרים, ולכן, אלא אם יש יסוד סביר להניח שזה נעשה ברשותם, יש להימנע מלקשר אליהם. אביעדוסשיחה י"ב באייר ה'תשע"ב, 17:01, 4 במאי 2012 (IDT)

האה! תודה אחי, שבת שלום :) יעל - שיחה 17:05, 4 במאי 2012 (IDT)
כן, גם אני התבאסתי על זה בזמנו.. שבת שלום, אביעדוסשיחה י"ב באייר ה'תשע"ב, 17:18, 4 במאי 2012 (IDT)
אין לנו קישור לביצוע של זמר של רחל - האם אפשר לקשר לסרטון הזה? יעל - שיחה 13:04, 6 במאי 2012 (IDT)

הר הצופים

יעל שלום,

נהנתי מאוד בסיור שערכת לנו בהר הצופים. נזכרתי למה אני אוהב כל כך את המוסד הזה. אין על העברית. לדעתי האוניברסיטה הטובה בארץ. שמחתי גם להפגש איתך מחוץ לוויקי. גילגמש שיחה 18:24, 9 במאי 2012 (IDT)

שמחתי מאוד גם אני על הפגישה ועל השעות היפות והמאירות יחדיו. הלואי ונשוב להפגש כולנו לעתים מוזמנות. רציתי לחלק איתך חווית עוצמה אחת ששתקתי לתוכי כאשר הגענו אל האיצטדיון הגדול וצפינו אל מדבר יהודה; נזכרתי אז בשירו האהוב של אביגדור המאירי מעל פסגת הר הצופים ובשאלתו: ”בְּלֵב בּוֹטֵחַ בָּאתִי הֲלוֹם / ... אַךְ אֵיךְ אֶבְנֶה אֶת בֵּית מִקְדָּשֵׁךְ / אִם אֵין שָׁלוֹם בֵּין בָּנַיִךְ? / סְפָרַדִּים, אַשְׁכְּנַזִּים, תֵּימָנִים, פָלָשִׁים / עֻרְפָּלִים וְגוּרְגִ'ים וַחֲרֵדִים וְחָפְשִׁים ... / יְרוּשָׁלַיִם, יְרוּשָׁלַיִם / בֵּין בָּנַיִךְ הַשְׁרִי נָא שָׁלוֹם!” והרגשתי עד כמה הלבבות מאוחדים בתפילה הזו, הגם שהדרך עוד רבה, ערב נהדר, יעל - שיחה 18:50, 9 במאי 2012 (IDT)

ברכות לבית היוצר

...על הערכים של שירי ביאליק, רציתי לדעת האם ניתן לכתוב כך ערכים על שירים עם כמות מלל מועטה או שזה מותר רק בהם כי אלו הם שיריו של ביאליק? כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 11:31, 10 במאי 2012 (IDT)

בס"ד זה תלוי כמובן בזכויות היוצרים, ומתי הן פגות או שכבר פגו. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 11:33, 10 במאי 2012 (IDT)
אהה... טוב אז המשוררים של השירים שלי ב"ה חיים וקיימים, בכל אופן שיהיה חג שמח ! כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 11:34, 10 במאי 2012 (IDT)
בס"ד ראה עוד כאן:ויקיפדיה:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות. חג שמח! ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 11:40, 10 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה ליאת וחן חן לכיכר: אכן שיריו של ביאליק וכל יצירותיו, גם בפרוזה וגם בעיון, חשובות לנו מאוד, ולא בכדי הוא נקרא "המשורר הלאומי". ל"ג בעומר שמח אור יקרות וחום האש הפנימית לכם ולכל בית ישראל :) יעל - שיחה 12:11, 10 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה על מקבץ הערכים בנושא השירה העברית. מדובר בנכסי צאן ברזל שפלא שלא נכתב עד היום ערך עליהם.188.64.200.23 22:26, 10 במאי 2012 (IDT)
בבקשה ! נשמח אם תצטרפ/י אלינו, ערב נפלא :) יעל - שיחה 22:41, 10 במאי 2012 (IDT)

כאן

סיימתי אתמול לכתוב את הפרק, הוצאתי הכי הרבה מידע שיכולתי, חוץ מהגהה ואולי קצת ניסוחים יש עוד משהו שצריך לשנות?כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 15:17, 11 במאי 2012 (IDT)

חריצותך ראויה לכל שבח :) היכן התמונה של היהודי מתימן? ור' יהוסף שוורץ עם המצנפת הספרדית? ישנן מספר תמונות כפולות, למשלזו; בהצלחה! יעל - שיחה 21:07, 12 במאי 2012 (IDT)

יעל שלום. בשיחת הערך הנ"ל כותבת משתמשת:מיכל ש-"יש לי חומר שהביא לי פרופ' אלכס כרמל ז"ל מארכיב מלכי הוהנצולרן (החומר שרד את השואה) ויש עניין היסטורי לפרסמו לפחות במה שנוגע לבתי מחסה. איני רוצה להכביד על הערך, לפיכך אסרוק את החומר ואשתדל להעבירו לויקיפדיה ב"קישורים" או בתוספות אחרות - מה דעתך?"אם תוכלי לבקר בדף השיחה שם ולחוות דעתך בנוגע לנ"ל (מה כיצד והיכן לפרסם) אשמח מאד. שיהיה לך שבוע טוב . מי-נהר- שיחה 01:35, 13 במאי 2012 (IDT)

שלום מי-נהר, אשתדל בהקדם, שבוע טוב גם לך, יעל - שיחה 07:54, 13 במאי 2012 (IDT)

תודה רבה על הקרדיט

בס"ד בהתחלה קצת הסתבכתי עם התבנית של הציטוט, כי זו פעם שנייה שאני משתמשת בה, תודה לך. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 00:24, 14 במאי 2012 (IDT)

ואם אנחנו מדברות, האם תרצי שאצייר לך כבשה? יעל - שיחה 00:25, 14 במאי 2012 (IDT)
בס"ד חשבתי על משהו בסגנון תמונה שתהיה תוספת לפתיח שלי כדי שיהיה נעים להיכנס אליי. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 00:27, 14 במאי 2012 (IDT)
רעיון נהדר :) מה יהיה כתוב? ברוכים הבאים? ואיורים של?
מחכה להנחיות ממך - ולילה טוב וחלומות פז בטוב תליני ובשמחה תקיצי :) יעל - שיחה 00:31, 14 במאי 2012 (IDT)
בס"ד חשבתי על:"ברוכים הבאים לדף השיחה שלי", כתב בצבע טורקיז שאותו אני אוהבת במיוחד, ורקע לבן. תודה לך. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 11:21, 14 במאי 2012 (IDT)
בקרוב :) יעל - שיחה 11:39, 14 במאי 2012 (IDT)
מה עם השלט הזה? מה תרצי לשפר? או לשנות? יעל - שיחה 20:34, 14 במאי 2012 (IDT)
בס"ד שלט נהדר! תודה לך! ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 20:36, 14 במאי 2012 (IDT)
יעל - שיחה 20:36, 14 במאי 2012 (IDT)
חזרה לדף המשתמש של "יעל י/ארכיון 18".