שיחת ויקיפדיה:מסנן השחתות

(הופנה מהדף שיחת משתמש:מסנן השחתות)
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת Mod בנושא חסימה מכניסה

כתובת IP

אם אני מבין נכון, כל מי שיכול לראות את יומן הפעילות יכול לראות גם את כתובת הIP של המשתמש המפר. זה לא שומט את הקרקע מתפקיד הבודקים? תומר א. - שיחה 23:15, 27 במרץ 2009 (IDT)

לא, יש לכך הרשאה נפרדת אשר ניתן לתת לבודקים בלבד. ‏Yonidebest Ω Talk00:15, 28 במרץ 2009 (IDT)
ומי אחראי לתת את ההרשאות האלה? תומר א. - שיחה 10:37, 28 במרץ 2009 (IDT)
הם יינתנו באופן חד פעמי על ידי הדיילים. מי שיהיה בודק, אוטומטית יוכל לראות פרטים "אישיים" אלו. ‏Yonidebest Ω Talk14:38, 28 במרץ 2009 (IDT)

מסנן השחתות 2

הועבר מ-ויקיפדיה:מזנון:

מפתחי מדיה-ויקי יצרו כלי חדש שמקפיץ את המלחמה בהשחתות מדרגה. הכלי הזה נקרא "מסנן השחתות" והוא מאפשר יצירת כל מיני סוגים של מסנני השחתות שעוברים על כל העריכות ומסוגלים להגיב בצורות שונות (לדווח על העריכה, למנוע אותה, לשלוח הודעה כלשהי למי שעשה אותה, לחסום את המשחית ועוד). אני מציע לשקול ברצינות את הפעלת ההרחבה אצלינו. דניאל ב. 22:49, 25 במרץ 2009 (IST)

יאללה, תתקין בלי דיון. מדיונים פה בחיים לא יוצא משהו מעשי... חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • א' בניסן ה'תשס"ט • 03:43, 26 במרץ 2009 (IST)
אני מניח שאתה צוחק; בכל אופן, כדי להתקין את ההרחבה צריך לפנות למפתחים (אחרי דיון והסכמה, כמובן). ‏nevuer‏ • שיחה 11:40, 26 במרץ 2009 (IST)

אני לא חושב שתהיה התנגדות להפעלת הכלי בנושא של דיווח על עריכות חשודות, זה בטוח לא יכול להזיק. בנוגע לשאר הדברים, כדאי לתרגם את הדף לעברית (עדיין לא קראתי את הדף האנגלי), להסביר מהן האפשרויות ואיך זה פועל ולקיים דיון (כמובן מאליו). בברכה, Nir‏ - שיחה 18:41, 27 במרץ 2009 (IDT)

תרגמתי בתמצתיות את הדף: ויקיפדיה:מסנן השחתות. אני מציע בשלב ראשון להפעיל כלל אחד בלבד למטרות ניסיון. אם יתברר כמוצלח, ניתן יהיה להרחיב את הכללים. הכלל היחיד שאני מציע הוא ריקון דפים על ידי משתמשים אנונימיים וחדשים. בגין פעולה זו, המסנן יסמן את הדף המדובר ויזהיר את המשתמש.
כמו כן, אני מציע שכל המפעילים יקבלו הרשאות עריכה של הכללים, ואילו כל המשתמשים יקבלו הרשאה לעיין ביומן (למעט הפרטים האישיים - כתובת IP של משתמשים רשומים).
בכל מקרה יש לקבל קונצזוס בדיון עם בעד/ נגד או באמצעות הצבעה. אני בעד תקופת ניסיון של חודש. ‏Yonidebest Ω Talk22:07, 27 במרץ 2009 (IDT)

רק ראיתי שיש שם 5 דרגות של הרשאות וקיבלתי חום. בכל אופן בוויקיפדיה האנגלית החליטו בינתיים שהבוט לא יבצע חסימות והסרת הרשאות (!) באופן אוטומטי, ובעתיד הדבר יישקל בשנית. אמנם הרעיון של שלילת הרשאות אוטומטית קוסם לי, אבל בכל זאת אני מציע שאם נבחר לאמץ את הבוט, אז נלך במתווה האנגלי.

סוגיה חשובה נוספת שתומר העלה היא בדיקת ה-IP. יש לוודא שבכל מקרה קבוצת המשתמשים שתוכל לראות כתובות IP לא תכלול כאלה שאינם כבר בעלי הרשאות בודק (אולי גם ביורוקרט). יחסיות האמת • ג' בניסן ה'תשס"ט 00:06:57

אני מסכים. ההרשאה לעיין בכתובות IP תנתן אך ורק לבודקים, אם בכלל. ‏Yonidebest Ω Talk00:20, 28 במרץ 2009 (IDT)
מנסיון, אני לא חושב שהמפתחים יתרשמו מכמות המשתתפים בדיון, ולא יסכימו להתקין את ההרחבה בלי שאוכל להראות להם תמיכה רחבה. אם לא יצטרפו עוד אנשים ויביעו את תמיכתם, אאלץ לפתוח חטיבה בפרלמנט. דניאל ב. 13:13, 30 במרץ 2009 (IDT)
מנסיון שלי, זה יכול להספיק. ‏Yonidebest Ω Talk00:49, 1 באפריל 2009 (IDT)

מסנן השחתות

הועבר מ-שיחת משתמש:Rotemliss:

בדיון קצר במזנון לא עלו התנגדויות להתקנת ההרחבה אצלנו. מה יש לעשות כדי שההרחבה תותקן אצלנו? (לפתוח באג בבאגזילה?) והאם אתה חושב שהמפתחים יסכימו לראות בדיון במזנון הסכמה להתקנת ההרחבה או שיידרשו לראות הסכמה רחבה יותר? דניאל ב. 11:32, 31 במרץ 2009 (IDT)

יש לפתוח באג בבאגזילה. אני לא חושב שתהיה בעיה עם מספר המשתתפים, אם כי אני לא בטוח (זה תלוי במי שיבצע את הבקשה). ‏– rotemlissשיחה 20:58, 31 במרץ 2009 (IDT)
תוכל לעשות את זה בעצמך? אני לא מסתדר משהו עם באגזילה... תודה בכל מקרה, דניאל ב. 22:11, 31 במרץ 2009 (IDT)
באיזו צורה יש להגדיר את ההרחבה? ‏– rotemlissשיחה 22:46, 31 במרץ 2009 (IDT)
למה אתה מתכוון? דניאל ב. 00:46, 1 באפריל 2009 (IDT)
אתה מדבר על ההרשאות? אם כן, אז כמו שהצעתי במזנון: abusefilter-modify לכל המפעילים. abusefilter-log לכולם. abusefilter-view לכולם (אלא אם אתה חושב שיש סיבה למנוע ממי שאינו מפעיל לעיין בזה; אני לא רואה בעיה). abusefilter-log-details לכולם (רצוי? תחליט אתה). abusefilter-private רק לבודקים. הולך? ‏Yonidebest Ω Talk00:53, 1 באפריל 2009 (IDT)
הכוונה להרשאות. בנוגע למה שהצעת: ההרשאות abusefilter-log, abusefilter-view, abusefilter-log-details מוענקות לכולם גם בוויקיפדיה האנגלית, ואני חושב שכך אכן מתאים, למען השקיפות. אני חושב שגם מתאים להעניק את abusefilter-modify למפעילים - הגם שבוויקיפדיה האנגלית זה נעשה בצורה קצת שונה (עם קבוצה שמפעילי מערכת יכולים להוסיף משתמשים אליה ולהסיר אותם, כלומר שגם לא-מפעילים יכולים לשנות מסננים). הרשאה נוספת - abusefilter-revert - שלא מוזכרת בדף (תפקידה שחזור כל השינויים שבוצעו על ידי מסנן השחתה מסוים, במקרה של תקלה) מוענקת בוויקיפדיה האנגלית למפעילים, ואני חושב שזה מתאים. אני לא חושב שמתאים להעניק לבודקים את abusefilter-private - ההרשאות האלה לא ניתנו להם באף אתר ויקי, ועל בדיקות ה־IP להתבצע בצורה מסודרת דרך מיוחד:CheckUser בלבד (מה גם שכנראה שהמפתחים לא יסכימו ממילא להענקת ההרשאה הזו).
הצעתי להפעיל את ההרחבה במתווה זה בבאג 18300. ‏– rotemlissשיחה 16:25, 1 באפריל 2009 (IDT)
הופעלה. ‏– rotemlissשיחה 16:51, 1 באפריל 2009 (IDT)

יצרתי קצת תשתית: {{אזהרת מסנן ההשחתות}}, הודעה ראשונה: מדיה ויקי:Abusefilter-warning-blanking, רשימת הודעות (לשם הנוחות): ויקיפדיה:מסנן השחתות/הודעות מערכת, ומקום שבו אפשר לדווח על בעיות: ויקיפדיה:מסנן השחתות/דיווח על שגיאות. כמו שהוצע, כתבתי מסנן אחד שמזהיר משתמשים חדשים ואנונימיים כאשר הם מרוקנים דפים, וכעת בכוונתי לנסות את זה. אם יעבוד, אפילו את המסנן. ואם לאחר חודש יתברר כמוצלח, נשקול להוסיף מסננים נוספים. ‏Yonidebest Ω Talk19:21, 1 באפריל 2009 (IDT)

זה היה מהיר משציפתי... אני מציע ליצור עוד כמה מסננים לתקופת הנסיון (החלפת דפים, הוספת קללות, מחיקת/הוספת כמות ביטים גדולה וכו'), בינתיים כולם כמדווחים בלבד. דניאל ב. 00:38, 2 באפריל 2009 (IDT)
אם לא תהיה התנגדות. ‏Yonidebest Ω Talk00:45, 2 באפריל 2009 (IDT)
רק דיווח? מי מתנגד לזה? חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' בניסן ה'תשס"ט • 00:50, 2 באפריל 2009 (IDT)

הצד הטכני

אני מציע להוסיף את "יומן מסנן ההשחתה" לתיבת קישורים שימושיים תחת "מיוחדים" ולכתוב הוראות עבודה נוחות יותר. תומר א. - שיחה 12:26, 2 באפריל 2009 (IDT)

מיוחד:abusefilter - אי אפשר להבין מהכותרת לאן היא מובילה. בכלל השיטה הזאת של ניווט באמצעות תבנית ניווט בראש הדף לא נוחה. תומר א. - שיחה 15:18, 2 באפריל 2009 (IDT)
זה מה שיש. מדובר בדפים מיוחדים, ולא בדפי ויקי שבהם ניתן לעשות כל מה שרוצים. לא ברור לי למה כוונתך "הוראות עבודה נוחות יותר". ‏Yonidebest Ω Talk20:14, 2 באפריל 2009 (IDT)
המשפט היה מכוון לחגי ששחזר את התוספת שלי ב"ראו גם". הוראות עבודה - עמוד שמסביר איפה אפשר למצוא כל דף (איפה מוסיפים מסננים, איפה רואים את יומן החסימות וכו'). תומר א. - שיחה 20:20, 2 באפריל 2009 (IDT)
תחת דף התיעוד, ויקיפדיה:מסנן השחתות, כתוב "כאשר המסנן מבצע פעולה, הפעולה נרשמת ביומן מתאים", כולל קישור ליומן. איך אפשר להסביר יותר טוב מזה? תחת הדף המיוחד "ניהול מסנני ההשחתה", מפעילים יכולים לראות את הכיתוב "יצירת מסנן חדש". זה די ברור ולא מצריך הסבר נוסף. מה עוד? ‏Yonidebest Ω Talk20:25, 2 באפריל 2009 (IDT)
אני אכתוב. תומר א. - שיחה 20:28, 2 באפריל 2009 (IDT)

השלב הבא

בשבוע החולף הופעל מסנן 1 ונראה שהוא מתפקד בהצלחה. בסך הכל זיהה המסנן 31 השחתות וכמה מן המשחיתים התחרטו לאחר אזהרת המסנן ובחרו שלא לשמור את עריכתם. בנוסף הפעלתי שלשום את מסנן 9 בהתאם לנסיבות שנוצרו ולהסכמה במזנון. גם הוא פעל באופן מוצלח ומנע 23 עריכות. אני מבקש כאן ממשתמשים לאשר את הפעלת מסננים 2-8 שפירוט עליהם נתן למצוא ברשימת המסננים. בנוסף אני חושב שיש ליצור מסננים יעילים נוספים: רשימה שחורה של קללות, הוספת קישורים חיצוניים רבים, יצירת ערכים שנמחקו בהצבעה (את שלושת אלה הציע יוני), תוספת של אנונימי בסוף הערך (השחתה נפוצה), תוספת של כמות גדולה של ביטים, החלפת דף בטקסט מועט ועוד. דניאל ב. 13:48, 7 באפריל 2009 (IDT)

אני מסכים אבל בצורה אקטיבית. למשל מסנן 1, למה לא לשלול בכלל את אפשרויות הריקון? אין סיבה בעולם שאלמונים ירוקנו ערכים. כנ"ל לשאר המסננים. חגי אדלרשיחהל-72 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"ד בניסן ה'תשס"ט • 19:05, 7 באפריל 2009 (IDT)
תוספת של אנונימי בסוף הערך - לא רק השחתה נפוצה, אלא גם תרומה נפוצה. ערן - שיחה 11:52, 9 באפריל 2009 (IDT)
ערן, תוספת של חומר אחרי הבינוויקי היא תמיד לא טובה. תומר א. - שיחה 12:06, 9 באפריל 2009 (IDT)
ערן, אתה צודק ולכן העריכה רק תתויג. דניאל ב. 12:56, 9 באפריל 2009 (IDT)
אני מתקשה לעקוב אחרי כל דיון על כל מסנן. זה פשוט מבלבל. ניסיתי להוסיף דפי שיחה פרטניים לכל מסנן, אך נראה שזה לא אפשרי בלי סקריפט. האם יש התנגדות להפעיל סקריפט כזה אצל כולם? ‏Yonidebest Ω Talk13:06, 9 באפריל 2009 (IDT)
טוב, החלטתי להוסיף את הסקריפט ולפצל את הדיונים הנ"ל על מנת שיהיה קל יותר להבין על מה אני מדבר, כמו גם לעקוב אחרי כל אחד מהדיונים הנ"ל. ‏Yonidebest Ω Talk13:41, 9 באפריל 2009 (IDT)
סיימתי להעביר. אבקש לפתוח פסקה חדשה על כל מסנן חדש שמוצע על מנת שיהיה אפשר להעביר את הדיון לדף שיחת המסנן, אם ייכתב. ‏Yonidebest Ω Talk14:01, 9 באפריל 2009 (IDT)
אהמ... אז אפשר להפעיל את 2-11? דניאל ב. 18:40, 14 באפריל 2009 (IDT)
נראה לי שכן, רק שעבור המסננים שנותנים אזהרה כדאי להפעיל אותם קודם לתקופת ניסיון שיעשו רק tag, ואם לא יעבדו על עריכות תקינות אפשר יהיה להוסיף את האזהרות. ערן - שיחה 18:49, 14 באפריל 2009 (IDT)
הפעלתי את כולם כמתייגים. דניאל ב. 18:56, 14 באפריל 2009 (IDT)
מישהו צריך לעבור על התגיות הללו, אחרת ההפעלה מיותרת (שכן התיוג אינו עובד בפועל). ‏Yonidebest Ω Talk01:28, 15 באפריל 2009 (IDT)

קללות

הועבר ל-שיחת ויקיפדיה:מסנן השחתות/מסנן 12.Yonidebest Ω Talk17:27, 16 באפריל 2009 (IDT)

הוספת קישורים חיצוניים רבים

הכוונה לקישורים חיצוניים בערכים שונים. דעות? ‏Yonidebest Ω Talk00:29, 10 באפריל 2009 (IDT)

אם הבנתי אותך נכון, אתה מתכוון להוספת קישור חיצוני לאותו אתר (אותה כתובת, או אותו דומיין) לערכים רבים, נגיד, יותר מ-3 ערכים, ע"י משתמשים אנונימיים או חדשים. במקרה כזה יש למנוע את הוספת הקישור מעבר ל-3 פעמים ולשלוח התראה למפעילים. ברק שושני - שיחה 02:14, 16 באפריל 2009 (IDT)

התראה על מלחמת עריכה

אני מציע ליצור מסנן אשר יבדוק מתי שני משתמשים מבטלים את העריכות אחד של השני, יותר מפעמיים ברצף. במקרה כזה המסנן ייצור התראה שמפעילי המערכת יכולים לראות אותה ולפעול בהתאם (למשל, להגן על הערך). ניסיתי לכתוב מסנן כזה בעצמי לשם הדגמה, אך ללא הצלחה - האם זה אפשרי בכלל ליצור מסנן שיפעל על סמך עריכות קודמות באותו ערך? ברק שושני - שיחה 02:06, 16 באפריל 2009 (IDT)

לפני שחושבים אם זה אפשרי או לא, מה פירוש "ייצור התראה שמפעילי המערכת יכולים לראות"? אני לא מכיר יכולת טכנית כזו. ‏Yonidebest Ω Talk17:05, 16 באפריל 2009 (IDT)
למשל, כתיבת שורה בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים המבקשת הגנה על הערך, ואז המפעילים יוכלו להחליט אם להגן לפי שיקול דעתם (כמו במקרה של כל בקשה אחרת בדף זה). ברק שושני - שיחה 17:08, 16 באפריל 2009 (IDT)
למיטב ידיעתי, זה לא בתחום האפשרויות המעשיות של המסנן. ‏Yonidebest Ω Talk00:21, 2 במאי 2009 (IDT)
כן, עכשיו שאני מכיר את המסנן וכבר כתבתי כמה מסננים בעצמי, אני מבין שזה לא אפשרי. בכל זאת אני מציע שאכתוב מסנן שיזהה מלחמת עריכה (נראה לי שזה אפשרי טכנית), ויציג אזהרה למשתמש המסבירה כי מלחמת עריכה היא אסורה ויש לדון בדף השיחה או לפנות ל"בקשות ממפעילים" לבקש הגנה או חסימה לפי המקרה. מה דעתך? ברק שושני - שיחה 01:47, 2 במאי 2009 (IDT)
עדיף לתייג. עכשיו שרואים את זה בשינויים האחרונים, המפעילים גם יראו את זה בקלות. ‏Yonidebest Ω Talk01:58, 2 במאי 2009 (IDT)

תגיות

בשעה טובה הופעל תיוג העריכות בשינויים האחרונים. פירוש הדבר הוא שכל מסנן שהגדרנו כמתייג יסמן עריכות כבר בדף השינויים האחרונים. כעת לדוגמה, ליד כל הסרת טקסט מסיבי תופיעה המילה "ריקון" וליד כל יצירת ערך קצר יופיע (אולטרה-קצרמר). מישהו יודע אם אפשר להדגיש את הסימון של התגיות? כי כעט הם לא בולטים מספיק לטעמי. דניאל ב. 19:50, 1 במאי 2009 (IDT)

אפשר להוסיף עיצובים למונובוק CSS הכללי בסגנון "mw-tag-longword" כאשר longword הוא שם התג (במקרה זה הוא באנגלית; אני לא בטוח אם זה עובד בעברית). ‏Yonidebest Ω Talk19:58, 1 במאי 2009 (IDT)
אחרי התנגשות עריכה: ליד האפשרות לבחור את מרחב השם אפשר לסנן לפי תגיות. אם אתה רוצה שהעריכות יודגשו ללא סינון אפשר להוסיף לmonobook.css קוד בסגנון הבא:
.mw-tag-ריקון{font-weight:bold; //הדגשה של ריקון עריכות}.mw-tag-love{background:#f00;//כשמישהו אוהב מישהו העריכה תופיע עם רקע אדום}

ערן - שיחה 19:59, 1 במאי 2009 (IDT)

זה עובד גם בעברית? בכל אופן, אני מציע לקבוע גוון צבע אחיד לכל המסננים, ולא לצבוע את המסך בצבעים שונים. מה דעתכם? ‏Yonidebest Ω Talk20:04, 1 במאי 2009 (IDT)
שאלת תם: למה אני רואה תיוג של ריקון ערכים בשינויים האחרונים? המסנן לא אמור למנוע את הריקון מתכתחילה? וחוץ מזה, למה הכוונה "הופעל תיוג העריכות בעמוד הראשי"? ברק שושני - שיחה 20:27, 1 במאי 2009 (IDT)
עריכות שמסומנות כ"ריקון" הן למעשה עריכות המפעילות את מסנן 5 (המזהה הסרת תווים גדולה) בעוד מסנן 1 הוא המסנן המונע ריקון מוחלט. בקשר ל"עמוד ראשי", סתם טעות הקלדה. אני מציע את לצבוע את הסינונים בוורוד או צהוב, ככה זה יהיה בולט ולא יבלבל עם שאר הסימונים הכחולים והאדומים בדף השינויים האחרונים. דניאל ב. 22:46, 1 במאי 2009 (IDT)
הוספתי בינתיים רקע צהוב בהיר לכל התגים. נראה איך נסתדר עם זה. צריך לזכור שאם משנים שם של תג או יוצרים תג חדש, צריך להוסיף אותו למנובוק CSS הכללי. ‏Yonidebest Ω Talk02:24, 2 במאי 2009 (IDT)
ראה שזה לא עובד. אולי בגלל שהתגיות בעברית? דניאל ב. 11:51, 2 במאי 2009 (IDT)
זה בגלל בעיות caching. אני מניח שזה יסתדר מעצמו עוד מעט. ערן - שיחה 12:57, 2 במאי 2009 (IDT)

שאלה

המסנן יכול לסנן עריכות עפ"י הטקסט שבתקציר העריכה? עמרישיחה 10:10, 2 במאי 2009 (IDT)

כן, זה אחד הפרמטרים שלפיו הוא יכול לסנן. ערן - שיחה 10:19, 2 במאי 2009 (IDT)
אם כך, אפשר להוסיף למסנן 14 מספר מילים שהטרול מוסיף לעתים לתקצירי העריכה שלו. עמרישיחה 10:29, 2 במאי 2009 (IDT)
כבר יש ממזמן. ברק שושני - שיחה 13:55, 2 במאי 2009 (IDT)
יש עוד כמה שכדאי להוסיף. עמרישיחה 14:52, 2 במאי 2009 (IDT)
אתה מוזמן להוסיף בעצמך לקוד המסנן, או לרשום אותן כאן ואני אוסיף. ברק שושני - שיחה 14:56, 2 במאי 2009 (IDT)
זה בדיוק העניין, ולכן שאלתי גם. המילים שמופיעות בתיבת הטקסט שבדף המסנן מתייחסות הן לגוף הטקסט והן לתקציר העריכה? או שעצם העובדה שמדובר בתקציר עריכה דורש פעולה קצת שונה? עמרישיחה 15:00, 2 במאי 2009 (IDT)
היכן שכתוב added_lines rlike "(a|b|c)"‎ המסנן מוצא את המלים a,b,c בשורות שנוספו בעריכה (added lines). היכן שכתוב summary rlike "(a|b|c)"‎ המסנן מוצא את המלים a,b,c בתקציר העריכה (summary). הטקסט שבתוך המרכאות "(a|b|c)" הוא ביטוי רגולרי. אם אתה לא בטוח במאה אחוז במה שאתה עושה אתה יכול לרשום את המלים כאן ואני אוסיף בעצמי (גם לי לקח קצת זמן ללמוד לתכנת את המסנן ) ברק שושני - שיחה 15:45, 2 במאי 2009 (IDT)
אוקיי, תודה. שאלה נוספת: אם ברצוני להוסיף מילה שמתחילה בתווים מסויימים, אך יכולה להסתיים במספר צורות שונות (למשל ויקיפ****). אפשר להגדיר שכל עוד הוא מזהה את התחלת המילה הוא יסנן? עמרישיחה 15:55, 2 במאי 2009 (IDT)
כן, אפשר פשוט לרשום "ויקיפ" בתור אחת מהאפשרויות כי הביטוי הנ"ל מזהה גם חלקי מלים ולא רק מלים שלמות. ברק שושני - שיחה 17:02, 2 במאי 2009 (IDT)

למנטרים

הועבר מהדף ויקיפדיה:מזנון
Ori‏ • PTTע, עכ, עכו 15:22, 9 במאי 2009 (IDT)חלקכם ודאי הבחנתם שמדי פעם מופיעה עריכה צבועה בצהוב בדף השינויים האחרונים. זוהי פונקציה חדשה של מסנני ההשחתות (למי שעוד לא הכיר, מסננים המתוכנתים על ידי מפעילי מערכת, עוברים על כל העריכות ויכולים להגיב בצורות שונות). כל עריכה מסומנת בצהוב היא עריכה שנקלטה על ידי אחד המסננים. ליד העריכה בסוגריים מצוין איזה מסנן קלט את העריכה (לדוגמה "חזרות" מציין שהוסף תו שחוזר על עצמו ו"ריקון" מציין הסרה של כמות תווים גדולה מן הערך). השכילו להשתמש בזה. דניאל ב. 19:29, 2 במאי 2009 (IDT)

השכלנו כבר מזמן. ראינו שזה עובד. לשם מה להטריח אותנו בשחזורים ידניים, תנו למסנן לעשות את השחזור בעצמו, היכן שצריך. מה הפניקה? חגי אדלרשיחהל-71 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' באייר ה'תשס"ט • 06:47, 3 במאי 2009 (IDT)
יש איזושהי דרך לסמן את השינוי כבדוק או דבר מה אחר כך שהתגית לא תופיע? זה מפריע למדי בדף הערכים החדשים עקב דמיון לצהוב הרגיל של ערכים לא בדוקים. זהר דרוקמן - I♥Wiki12:33, 3 במאי 2009 (IDT)
הצבע הצהוב זו הגדרה מקומית שלנו, אפשר לשנות את זה בקלות אם זה מפריע. בנוסף אתה יכול לשנות את הצבע באופן פרטי לאיזה צבע שתרצה. צריך לפנות לערן בשביל הדברים האלה. דניאל ב. 17:00, 3 במאי 2009 (IDT)
על איזה צהוב של ערכים לא בדוקים אתה מדבר? ‏Yonidebest Ω Talk17:13, 3 במאי 2009 (IDT)
זאת שאלה רצינית? ברשימת הערכים החדשים. זהר דרוקמן - I♥Wiki17:53, 3 במאי 2009 (IDT)
זו רשימה אחרת. אין התנגשות. ‏Yonidebest Ω Talk17:55, 3 במאי 2009 (IDT)
הא? ערכים חדשים שבעריכת היצירה שלהם היה משהו שהפעיל את התגיות (לדוגמה - תיכון סוויט ואלי - שהפעיל את 13 עם התגית "אוהב") נשארים צבועים בצבע דומה למדי לזה של הערכים החדשים שלא נבדקו. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:03, 3 במאי 2009 (IDT)
יש סיבה לכך שגם השחתות ששוחזרו מופיעות צבועות בצהוב? יוסאריאןשיחה 17:31, 3 במאי 2009 (IDT)
כן, המסנן מסמן עריכות שעומדות בתנאים מסוימים, הוא לא מדעכן במה שקרה אחר כך. גם בדפי הגרסאות האחרונות העריכות ימשיכו להיות מסומנות. המסנן משמש גם לסלקציות אחרות שאינן קשורות להשחתות על כן חשוב שימשיך לסמן גם לאחר שחזור. דניאל ב. 17:50, 3 במאי 2009 (IDT)
ובעברית? ‏Ori‏ • PTTע, עכ, עכו 20:10, 3 במאי 2009 (IDT)
בעברית -> יש סיבה. תומר א. - שיחה 21:14, 3 במאי 2009 (IDT)

שיניתי את הצבע לוורדרד, לאור הערותיו של זהר. ‏Yonidebest Ω Talk02:12, 6 במאי 2009 (IDT)

תהיתי מי עשה את זה. דנקה. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:23, 6 במאי 2009 (IDT)

דיווח על שגיאות

אני מציע שכל המסננים לא יפעלו על דף הדיווח על שגיאות. זאת בכדי שהמתלוננים יוכלו לציין את התוכן שניסו להוסיף לערך. דניאל ב. 18:04, 24 במאי 2009 (IDT)

אין צורך לציין זאת כי ממילא אפשר לראות זאת ברשימת הפעולות שסוננו. אבל בכל מקרה, את מה שאתה מציע אפשר ליישם בקלות באמצעות שורת קוד אחת בראש המסנן, ולי אישית אין התנגדות מיוחדת להצעה. ברק שושני - שיחה 20:21, 24 במאי 2009 (IDT)

מסנן לתבנית:מחק

מדוע שלא ניצור סימון לכל משתמש (אנונימי עד בירוקרט) שמסמן ערך בתבנית הזו? הדבר יקל על המענה המהיר, וגם יסייע לאתר שימוש מוטעה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!13:18, 28 באפריל 2010 (IDT)

רק במרחב הערכים אני מניח. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 16:05, 28 באפריל 2010 (IDT)
אני בכלל לא מבין מה הצורך בתבנית הזו, הרבה יותר מהיר ופשוט לבקש בוק:במ. אליסףשיחה16:07, 28 באפריל 2010 (IDT)
תומר, למה רק במרחב הערכים? שיהיה בכל המרחבים - המטרה היא רק לסמן, לא למנוע. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!16:11, 28 באפריל 2010 (IDT)
להיפך, שהמסנן ימנע את הצבתה במרחב הערכים ויסמן בשאר המרחבים. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 16:20, 28 באפריל 2010 (IDT)
לפעמים יש הצדקה לתבנית במרחב הערכים (הפניות מיותרות, ריקון דפי קללות וכד'). אין בעיה שהמסנן יסנן (וזה אכן יכול לעזור בניטור השחתות מתוחכמות), אבל בהחלט שלא ימנע ממשתמשים רשומים וותיקים להוסיף אותה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:24, 28 באפריל 2010 (IDT)
אני חושב שבתור התחלה כולם מסכימים שיש טעם במסנן שלפחות יסמן את התבנית בכל המרחבים, כן? אני אישית לא בעד למנוע, יש מצב שיהיה לזה שימוש טוב. אם יש שימוש בעייתי - אפשר לטפל נקודתית מול המשתמש. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!16:31, 28 באפריל 2010 (IDT)
אני לא רואה צורך במסנן, שכן שימוש בתבנית מכליל את ערך היעד אוטומטית בוק:במ שבו הבקשות מטופלות במהירות. דניאל ב. 20:22, 28 באפריל 2010 (IDT)

ג'סטין ביבר

לדעתי כדאי להוסיף את שמו כשם בעייתי, כיון שיש נטייה למשחיתים לשלב את שמו בערכים לא צפויים (לאחרונה נתקלתי בזה), לכן כדאי שעריכות המשלבות את שמו יסומנו כדי שהמנטרים יזהו אותן. יְשֻׁרוּןשיחה 20:08, 16 בינואר 2011 (IST)

הוספתי למסנן 12. מיקיMIKשיחה16:24, 18 בינואר 2011 (IST)

מניעת חזרה על עריכה לאנונימים

האם קיימת אפשרות טכנית למנוע מאנונימיים לחזור על עריכה שבוטלה? אני-ואתהשיחה 11:51, 27 בפברואר 2011 (IST)

אני כמעט בטוח שכן. שאל את ערן. דניאל ב. 00:06, 6 במרץ 2011 (IST)
רעיון יפה. אנדר-ויקאל תשאלו 00:07, 6 במרץ 2011 (IST)

עריכות שנבדקו

האם יש אפשרות שהמסנן לא יסמן עריכות שסומנו כבדוקות? עברתי עכשיו על השינויים האחרונים וראיתי עריכה שהמסנן סימן עם "חשד למילים בעייתיות". בדקתי אותה, התברר שהיא טובה, אז סימנתי אותה כבדוקה, אבל היא עדיין סומנה כחשודה לבעייתית. אפשר לתקן את זה? לירן (שיחה,תרומות) 19:13, 5 באפריל 2011 (IDT)

בעד יְשֻׁרוּןשיחה 19:19, 5 באפריל 2011 (IDT)

חזרות בהוספת קישורים

כרגע, מסנן 10 מסמן כ"חזרות", עריכות שמסמנות קישורים (התווים []), נראה לי שצריך למנוע זאת קיפוד מקופד - שיחה 11:58, 1 באוגוסט 2011 (IDT)

ע

שלום,

הצעת רעיון לדיון, אם כי אני לא בטוח שהוא ישים טכנית או שווה את המאמץ. דוגמה לעריכה כזאת.

לעתים אנשים, בדרך־כלל אלמוניים או חדשים מוסיפים ע לשם ישו. בוויקיפדיה העברית הוחלט מזמן לכתוב „ישו” ולא „ישוע” אלא אם כן מדובר בציטוטים ישירים מטקסטים אחרים בעברית. אפשר ליצור מסנן שמונע או מזהיר משתמשים לא ותיקים שמנסים לעשות את זה? --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 12:28, 21 באוגוסט 2016 (IDT)

מניעת כותרות עם הצירוף מיכא&רפא

עורכי ממשקמשתמש:Daryagמשתמש:IKhitronמשתמש:Kotzמשתמש:Mikey641משתמש:Uziel302משתמש:חיים 7משתמש:יונה בנדלאקמשתמש:מיכי י-םמשתמש:עלימשתמש:ערןמשתמש:קיפודנחשמשתמש:שמוליק אני מעביר דיון מויקיפדיה:בקשות ממפעילים

הועבר מהדף [[ויקיפדיה:בקשות ממפעילים]]

סוף העברה
האם ניתן ליצור מסנן שלא יאפשר ליצור דפים ששמם כולל את המילים מיכא&רפא כדי למנוע יצירת ערכים כאלה? omer abcd ~ דף השיחה שלי 🐱 14:05, 5 בפברואר 2021 (IST)

מתייג מחדש כי משום מה התיוג לא עבד עורכי ממשקמשתמש:Daryagמשתמש:IKhitronמשתמש:Kotzמשתמש:Mikey641משתמש:Uziel302משתמש:חיים 7משתמש:יונה בנדלאקמשתמש:מיכי י-םמשתמש:עלימשתמש:ערןמשתמש:קיפודנחשמשתמש:שמוליק omer abcd ~ דף השיחה שלי 🐱 14:07, 5 בפברואר 2021 (IST)
ניתן. אבל לא נראה לי שתהיה תועלת. תמיד אפשר לשנות משהו קטן ואז נכנסנו ללופ. דגש חזק - שיחה 15:18, 5 בפברואר 2021 (IST)
@דגש חזק הקטע הוא שניתן להסתיר את המסנן ואז הוא לא ידע מה המילה שמפעילה אותו ויקח לו זמן לעקוף את המסנן, וברגע שיעקוף אותו ניתן יהיה לעדכן את המסנן שיכלול גם את אותה מילה, גם לא חייבים לעשות שמסנן כזה יזהיר את המשתמש... אפשר שהוא רק ימנע את הפעולה... omer abcd ~ דף השיחה שלי 🐱 15:39, 5 בפברואר 2021 (IST)
לדעתי זה לא הפתרון המתאים. אין לי בעיה עם זה שמישהו אחר יעשה את זה. דגש חזק - שיחה 16:45, 5 בפברואר 2021 (IST)

הוספת המילה אנס למסנן_ההשחתות/12

הועבר מהדף וק:מזנון

עמוד ראשי
ראו גם – שיחה:אלחנדרו_חודורובסקי#השחתה!

אני מציע להוסיף את המילה אנס למסנן.

בדומה לפדופיל, מדובר במילה שנתקלתי בה פי כמה וכמה בהשחתות מאשר בעריכות לגיטימיות. יתר על כן, הוספה למסנן רק תבליט לעין המנטרים השחתות מעין אלו (המצ"ב), ותצמצם משמעותית את משך הזמן שהשחתות אלו ישרדו במרחב הערכים. מקף־ 00:58, 28 באוקטובר 2021 (IDT)

הבעיה היא ש-אנס יכול להיות חלק ממילה לגיטימית. למשל כל הערכים של אישים ששמם האנס יסומנו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:27, 28 באוקטובר 2021 (IDT)
ראיתי בהיסטורית ההערות של המסנן שאפשר להחריג ערכים שכבר מופיעה המילה הזו קודם – כדי לפתור את הבעיה הזו. מקף־ 15:14, 28 באוקטובר 2021 (IDT)
שיסומנו. יתקנו להנס. 213.137.65.244 20:38, 29 באוקטובר 2021 (IDT)
מי רשאי לשנות את המסנן? מה צריך לעשות בשביל לאשר את ההוספה של ההתרעה על הוספת המילה אנס לערך שלא היתה שם קודם לכן? מקף־ 11:52, 1 בנובמבר 2021 (IST)
מצאתי דף אחר שמיועד לבקשה הזו יותר, מעביר לשם. מקף־ 16:11, 5 בנובמבר 2021 (IST)

סוף העברה
תוכלו להוסיף בבקשה את המילה אנס למסנן כך שיתריע רק אם היא לא הופיעה קודם בערך, כמו שראיתי שעשו כבר בעבר עם מילים אחרות? מקף־ 16:13, 5 בנובמבר 2021 (IST)

@עורכי ממשקמשתמש:Daryagמשתמש:IKhitronמשתמש:Kotzמשתמש:Mikey641משתמש:Uziel302משתמש:חיים 7משתמש:יונה בנדלאקמשתמש:מיכי י-םמשתמש:עלימשתמש:ערןמשתמש:קיפודנחשמשתמש:שמוליק? מקף־ 13:17, 14 בנובמבר 2021 (IST)
@מקף, באם מי שעונה על הקריטריונים יוסיף את המילה "אנס" לא "האנס" או אנסים וכדו והמילה "אנס" לא הופיעה קודם בטקסט, העריכה תתוייג • חיים 7שיחה15:27, 14 בנובמבר 2021 (IST)
אני לא חושב שזה רעיון טוב. אנס היא מילה לגיטימית בכל מקרה במובן הרגיל שלה ומופיעה בהרבה ערכים. ערן - שיחה 07:09, 15 בנובמבר 2021 (IST)
תודה @חיים!
@ערן, ולכן רק אם המילה לא הופיעה קודם לכן בטקסט. מקף־ 15:42, 15 בנובמבר 2021 (IST)
ערן, עכשיו אני רואה שהסרת את זה. מדוע? המסנן יפעל רק אם המילה התווספה לטקסט, וניתן לאפשר מצב שהמקרים הבודדים שבהם ההוספה נכונה ומאומתת יודגשו ויבדקו כלא השחתות, כיוון שההשחתות עולות על המקרים האלה עשרות מונים, ומסבות נזק רב. המילה הזו היא ממש כמו המילה פדופיל נניח, (שעליה אפילו לא הוסיפו את התנאי שהיא לא הופיעה קודם לכן). מקף־ 15:47, 15 בנובמבר 2021 (IST)

How we will see unregistered users

שלום!

קיבלת את ההודעה הזאת כי יש לך הרשאות מפעיל באתר ויקי של ויקימדיה.

כיום, כשמישהו עורך אתר ויקי של ויקימדיה בלי להיכנס לחשבון, אנחנו מציגים את כתובת ה־IP שלהם. כפי שאולי כבר שמעת, לא נוכל לעשות את זה בעתיד. זאת החלטה של המחלקה המשפטית של קרן ויקימדיה, כי מה שמקובל וקבוע בחוק בנוגע לפרטיות ברשת השתנה.

במקום כתובת IP אנחנו נציג זהות מוסתרת (masked identity). היות שיש לך הרשאות מפעיל, עדיין תהיה לך אפשרות לגשת ל־IP. תהיה גם הרשאת משתמש חדשה בשביל אנשים שצריכים לראות כתובות IP מלאות של משתמשים שלא נכנסו לחשבון כדי להילחם נגד השחלות, הטרדות, וזבל בלי להיות מפעילים. גם מנטרים יוכלו לראות חלק מכתובת ה־IP, אפילו בלי ההרשאה הזאת. אנחנו עובדים על מסמך better tools, שאמור לעזור.

אם עדיין לא ראית את זה, באפשרותך לקרוא על זה עוד באתר מטא. אם ברצונך לא לפספס שינויים טכניים באתרי ויקימדיה, באפשרותך לעשות מינוי לידיעון הטכנולוגיה השבועי.

אנחנו מציעים שתי דרכים שהזהות החדשה תפעל בהן. נשמח לקבל את המשוב שלך על מהי הדרך הטובה יותר בשבילך ובשביל אתר הוויקי שלך, עכשיו ובעתיד. ניתן לספר לנו בדף השיחה. אפשר לכתוב בשפה שלך. ההצעות פורסמו באוקטובר וההחלטה תתקבל לאחר 17 בינואר.

תודה. /Johan (WMF)

20:15, 4 בינואר 2022 (IST)

תגית עריכה בתשלום

כבר נוצרה תגית עריכה_בתשלום, אבל מסתבר שטרם הופעל מסנן תואם שיוסיף אליה כל עריכה שבתקציר העריכה שלה מופיעות המילים "עריכה בתשלום". אשמח שתיצרו כזה, בבקשה. @מקף 07:08, 26 בינואר 2022 (IST)

@עורכי ממשקמשתמש:Daryagמשתמש:IKhitronמשתמש:Kotzמשתמש:Mikey641משתמש:Uziel302משתמש:חיים 7משתמש:יונה בנדלאקמשתמש:מיכי י-םמשתמש:עלימשתמש:ערןמשתמש:קיפודנחשמשתמש:שמוליק🙂 —מקף תייגו אותי! :) 18:53, 27 בינואר 2022 (IST)
@מקף טובחיים 7שיחה19:42, 27 בינואר 2022 (IST)
תודה רבה!!😄 —מקף תייגו אותי! :) 20:02, 27 בינואר 2022 (IST)
@חיים 7, היי.
לאור צרכים נוספים שעלו לי במהלך ניטור הע"ב, האם תוכל לצרף לתיוג המסנן את המקרים שבהם:
תודה, מקף19:55, 23 ביוני 2022 (IDT)
היי @מקף תוכל להסביר מה הצורך? • חיים 7שיחה09:33, 24 ביוני 2022 (IDT)
ברור:
  • לנקודה הראשונה: הקטגוריה של עורכים בתשלום גדלה וקטנה בלי שיש דרך לנטר את השינויים ביעילות. הוספה – צריכה הסבר לעורכים בתשלום חדשים שדיווחו אבל שלא מסתדרים עם שאר ההנחיות,; ההסרה – צריכה שאכן תעמוד בתנאים לסיום פעילות בתשלום (צריך שיעברו 6 חודשים מהיום שבו הוא הודיע על הפסקת העריכה בתשלום)
  • לנקודה השניה: תב:עריכה בתשלום היא המקבילה לתקציר העריכה במקרים של ערך חדש. הוספה – כדי שגם יצירות ערכים כאלו יתווספו למסנן, כך שכל העריכות בתשלום יופיעו בו (ולא רק עריכות שאינן יצירות דפים). הסרה – למקרים שבהם משום מה מישהו מחליט להסיר את הגילוי הנאות (וכדי שיהיה אפשר לנטר שאכן מדובר בטעות/עריכה שאינה בתשלום).
מקף10:41, 24 ביוני 2022 (IDT)
במרחב השיחה זה כנראה שייך למסנן הספציפי, האפשרות הראשונה לדעתי לא קשורה • חיים 7שיחה21:31, 25 ביוני 2022 (IDT)
@חיים 7, אני מבין.
האם נוכל ליישם את השנייה במסנן #115, ואולי את הראשונה באופן נפרד?― מקף22:11, 25 ביוני 2022 (IDT)
תתזכר אותי מחר בבקשה • חיים 7שיחה22:14, 25 ביוני 2022 (IDT)
היי @חיים 7, מצטער על השעה (זה בכל מקרה לא דחוף, ואם אתה לא יכול עכשיו אין לי בעיה להזכיר גם מאוחר יותר).― מקף22:16, 26 ביוני 2022 (IDT)

ריכוך מסנן 90

מסנן 90 לא מאפשר פרסום דפים עם templatestyles. יש עם זה בעיה מעשית: תרגום תוכן לפעמים לא מצליח להעביר תבנית נכון ומוסיף את התג הזה. זה באג שיתוקן מתישהו, אבל עד אז קשה לתקן את זה.

אני מציע ריכוך: לאפשר פרסום אם מדובר בתרגום ואם זה לא דף במרחב הראשי. יש התנגדות? אמיר א׳ אהרוני - שיחה 13:09, 16 באפריל 2022 (IDT)

בעד לדעתי מספיק התנאי השני, אין צורך גם בראשון.👍 —מקף, תייגו אותי 10:18, 17 באפריל 2022 (IDT)
בעד. בשולי הדברים, Amire80, לענ"ד עדיף להזריק את התג בראש או בתחתית הדף ולא בגוף ההערה, למשל. עלי - שיחה 21:31, 9 ביוני 2022 (IDT)

מסנן 60 - הוספת קישורים שיטתית

שמתי לב שמסנן 60 מתייחס לכתובות http אך אינו מתייחס לכתובות https. במסננים אחרים יש התייחסות ל https ועקב השימוש הכמעט בלעדי בקישורי https ברחבי האינטרנט יש להתייחס גם אליהם. Regevha - שיחה 19:26, 23 באפריל 2022 (IDT)

עורכי ממשקמשתמש:Daryagמשתמש:IKhitronמשתמש:Kotzמשתמש:Mikey641משתמש:Uziel302משתמש:חיים 7משתמש:יונה בנדלאקמשתמש:מיכי י-םמשתמש:עלימשתמש:ערןמשתמש:קיפודנחשמשתמש:שמוליק?― מקף02:06, 10 ביוני 2022 (IDT)
SA: שיחת משתמש:מורשת המשפט.― מקף02:07, 10 ביוני 2022 (IDT)
@מקף, שיניתי קצת את הלוגיקה של המסנן, תעדכן בבקשה אם הוא פועל כיאות או עדיין לא תקין • חיים 7שיחה14:11, 10 ביוני 2022 (IDT)
אוקיי, אשתדל לשים לב👍― מקף22:01, 11 ביוני 2022 (IDT)

חסימה מכניסה

לא ברור לי למה אחד המסננים מונע ממשתמשים קיימים ממיזמי אחות להירשם גם כאן. הרי רק משתי הדוגמאות האלה👇 ניכר שהמסנן מאוד לא מדויק, אז מה התועלת?

  • 10:56, 17 באפריל 2023: Zaqwsx42353 (שיחה) גרם להפעלת מסנן השחתות כשביצע את הפעולה "autocreateaccount" בדף מיוחד:כניסה לחשבון. הפעולות שננקטו: מניעת פעולה; תיאור המסנן: מניעת רישום משתמש עם מילים הנוגדות את המדיניות
  • 10:56, 17 באפריל 2023: MahmoudAnwarMuhammad (שיחה) גרם להפעלת מסנן השחתות כשביצע את הפעולה "autocreateaccount" בדף מיוחד:כניסה לחשבון. הפעולות שננקטו: מניעת פעולה; תיאור המסנן: מניעת רישום משתמש עם מילים הנוגדות את המדיניות

@חיים 7, @ערן, @יונה בנדלאק @דגש מקף ෴‏12:14, 17 באפריל 2023 (IDT)

ואני מכוון ספציפית למניעת autocreateaccount, כי הרציונל במניעת createaccount יותר משמעותי. – מקף ෴‏12:22, 17 באפריל 2023 (IDT)
מדובר על מסנן 108. אני מניח שהכוונה בהגדרת המסנן הזה היא למנוע מצב שבו מישהו שנמנעה ממנו יצירת שם משתמש מסוים, והוא נרשם באתר ויקי אחר ונכנס לכאן. על כל פנים, זה מסנן שבטיפול חיים 7. דגש - שיחה 12:27, 17 באפריל 2023 (IDT)
אוקיי. אני פשוט לא מוצא שהמשתמשים האלו שנתפסו למשל מפרים במיוחד את מדיניות שמות המשתמש, ברמה כזו ששווה בשבילה לחסום גם ממיזמי אחות בשביל האפשרות שישמשו לעקיפה. אולי ניתן לערוך את המסנן ולהפוך אותו למחמיר יותר בבדיקותיו, כך שיתפסו רק מקרים מובהקים יותר? – מקף ෴‏12:31, 17 באפריל 2023 (IDT)
בהתחשב במשאבים הטכניים שמהם אני מחובר, אין לי יכולת טכנית להתעסק עם זה. אם אתה חושב שאתה מבין את הקוד שבו המסנן כתוב, בקש הרשאת "עורך ממשק" (או שתמתין להרשאת המפעיל שכפי הנראה תבוא בתקופה הקרובה ). דגש - שיחה 12:35, 17 באפריל 2023 (IDT)
בשני המקרים מדובר בפעולה תקינה של המסנן, ולפי החוקים המוגדרים בו שמות אלו נחסמו. אין בעיה של דיוק המסנן, אלא (אולי) ההגדרה וההחלטה של מה צריך או לא צריך להיתפס על ידו. מכיוון שהמסנן הספציפי מוגדר כמוסתר מצפייה ציבורית, לא אכנס לסיבות שבגינן שמות אלו נחסמו, אך אציין שלטעמי ההגדרה נכונה. Mod - שיחה 12:49, 17 באפריל 2023 (IDT)
אין לי הרבה מה להוסיף על דברי @Mod ו@דגש. אם מישהו סבור שנופל פגם בחוקי המסנן אשמח לשמוע ולדון על כך. • חיים 7שיחה17:44, 17 באפריל 2023 (IDT)
לא הבנתי מדוע שני שמות המשתמש שהועלו למעלה, למשל, מפרים את מדיניות שמות המשתמש. רצף הספרות והאותיות אינו ארוך מדי, ויכול לשמש כשם משתמש לגיטימי. במיוחד השם השני נראה בסדר, אבל גם הראשון (ויש עוד כמות גדולה של דוגמאות אחרות ביומן המסנן). – מקף ෴‏17:51, 17 באפריל 2023 (IDT)
שינויים אשר יאשרו את השמות האלו יפתחו פתח לשמות לא תקינים אחרים. כאמור, לטעמי אין צורך בריכוך המסנן בסעיפים אלו. Mod - שיחה 19:26, 17 באפריל 2023 (IDT)
חזרה לדף המיזם "מסנן השחתות".