אני בחופשת ויקי

ברוכים הבאים לדף השיחה שלי. כדי להוסיף הודעות חדשות, לחצו נא על הלשונית "+" או על הלשונית "פסקה חדשה" שבראש העמוד. למשתמשים חדשים - אנא חתמו על הודעותיכם בארבעה תווי טילדה: "~~~~", שיהפכו, עם השמירה, לשם משתמש, לשעה ולתאריך.

מוזיאון וירטואלי

הערך נכתב על ידי מקימת האתר אליו קישרת (ראה את השם בעמוד אליו קישרת). היא עושה צעדים ראשונים כאן ומנסה לכתוב את הערך, ההוראות וההפניות לדפים משניים יהיו מסובכים מדי בשלב זה מכדי שהיא תצליח להשלים את הערך כך. לשיקולך. ST∙אסתר - שיחה 19:31, 4 במאי 2012 (IDT)

שלום רב,
ראיתי כמובן, ולכן פניתי אליה ולא לאלמוני (אני מניח שזו הייתה היא, אבל בכתובת IP), שהעלה את הערך לראשונה. יחד עם זאת, במקרה של העתקה עדיין נדרש אישור OTRS על שחרור התוכן לשימוש חופשי. לחלופין, אם זה מסובך מדי בשלב זה, אוכל למחוק את הערך והיא פשוט תוכל להעלות אותו מחדש, אבל במילותיה שלה. בכבוד רב, יניב שיחה 20:16, 4 במאי 2012 (IDT)
זהו שגם קודם אלה היו מילותיה :) ה IP זו עריכה שלה לפני שהיא נרשמה (אני יכולה להעיד על זה) והערך היה תחת תבנית בעבודה כדי שהיא תוכל לשנות את הניסוחים ליותר מתאימים. כרגע היא לא תדע מה לעשות עם זה ורוב הסיכויים שפה זה יגמר. אם תחזיר את הערך למצב עבודה יש סיכוי טוב שנרוויח ערך. ST∙אסתר - שיחה 09:01, 5 במאי 2012 (IDT)
בוקר טוב. אני מניח שאפשר לשחזר לגרסה שלה, אבל צריך במקביל לשלוח את האישור (ויקיפדיה:OTRS) שהיא משחררת את התוכן לשימוש חופשי (זה די פשוט - שולחים אישור לכתובת הדוא"ל המצוינת שם ויש גם נוסח סטנדרטי שאפשר להעתיק) ולמחוק אזכור למוזיאון שלהם (שלא יהיה חשש לפרסומת). בברכה, יניב שיחה 11:14, 5 במאי 2012 (IDT)

מצטער

על הטעות כאן. תקלה טכנית. רועישיחה 11:41, 5 במאי 2012 (IDT)

אין על מה :) קורה. בוקר טוב, יניב שיחה 11:41, 5 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה על התיקון הזריז ובוקר טוב גם לך, רועישיחה 11:43, 5 במאי 2012 (IDT)

בליברס

אני לא יודעת איך עושים תגובה למה שאתה כותב, אני רוצה לכתוב ערך על בליברס, וזה חשוב כי המון אנשים הם בליברס ואנשים צריכים לדעת מה זה.אז אני יכולה לכתוב את זה בנוסח אחר ?

עניתי לך בדף השיחה שלך. כדי להשיב, יש ללחוץ על הלשונית "עריכה" הנמצאת בראש כל דף. יניב שיחה 18:43, 5 במאי 2012 (IDT)


109.226.22.45 15:23, 6 במאי 2012 (IDT)

לקסוס

שלום יניב, שמי צביקה ואני עורך את הערך "לקסוס" עבור חברת לקסוס ישראל וברשות מלאה. החומר אינו מועתק אלא מתורגם בחלקו מהערך של לקסוס העולמי וערוך על ידי לקסוס ישראל. אוכל לספק כל אישור דרוש מחברת לקסוס. האם מכתב חתום של המנכ"ל יספק אותך? כבר פניתי להנהלה בנידון. הנהלת לקסוס שואלת: "נשמח לדעת מה חשוב שיהיה כתוב במכתב, מה עלינו לאשר, על מה אנחנו צריכים להתחייב?"הערה: אינני יודע כיצד להעלות קבצים וכמו כן מפאת פרטיות ובטיחות - אוכל לשלוח סריקה של המכתב החתום במייל? אנא הנחה בנידון, תודה. 109.226.22.45 15:28, 6 במאי 2012 (IDT)

שלום וברכה. עניתי לך בדף השיחה של הערך. אפשר להמשיך שם. ערב טוב, יניב שיחה 21:14, 6 במאי 2012 (IDT)

שיחה:לקסוס

שלום יניב, ראה בבקשה טענתו של האנונימי לגבי התוספת הגדולה שהוא הוסיף לערך. אתה שחזרת ואני אחריך. הגנתי על הערך. הוא טוען שהוא עורך את הערך מטעם החברה. לדעתי הסגנון בעריכה שלו מאד פרסומי ומשבח את החברה. האם תוכל גם אתה להיכנס לשם? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:45, 6 במאי 2012 (IDT)

כן, אני בדיוק כותב תגובה. יניב שיחה 20:52, 6 במאי 2012 (IDT)
ראיתי מה שכתבת, השקעת. ממש תשובה יפה ומפורטת. כל הכבוד לך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:14, 7 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה :) המשך יום נעים, יניב שיחה 14:11, 7 במאי 2012 (IDT)

מחיקת עדכונים שלי לערך מתן

הי Y.B.,אתמול הוספתי לערך של היישוב שלי - מתן - עוד תוכן ותמונות.הדבר נעשה בתאום עם הקהילה של מתן.זה שינוי ראשון שאני מבצעת בויקיפדיה ולכן אולי אני לא מודעת לכללים ?תוכל לומר לי מדוע מחקת את המלל שהוספתי וחלק מהלינקים ?תודה Revitalb - שיחה 09:12, 7 במאי 2012 (IDT)

שלום וברוכה הבאה לוויקיפדיה. ראשית, תודה רבה על תרומתך לערך. לגבי הכללים - כדאי לקרוא את מדריכי הכתיבה שלנו (ראי גם בדף השיחה שלך בהודעת "ברוך בואך"): ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים, ויקיפדיה:צעד אחר צעד, ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים, בין היתר. לגבי התוספת - זו הייתה לשונה: "במרכז משרת שוטר שלמד ומכיר את צורכי המקום ומרגיש מחויב אישית לתושבים", "מטרותיו של המש"ק הן מטרותיהן של אזרחי המקום וביניהן מניעת פשיעה,שיפור איכות החיים ושיפור השירות המשטרתי", "פעילות המש"ק מבוססת ברובה על שיתוף הקהילה בפתרון הבעיות ובעשייה,על יוזמה אזרחית ואכפתיות". אלו ניסוחים לא אנציקלופדיים ולא נייטרליים (ראי גם ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית). לגבי הקישורים - מוסיפים קישורים רלוונטיים המוסיפים על הנאמר בערך. לא נראה, באמת עם כל הכבוד הראוי, ש"עסקים מתן והסביבה" ו"קבוצת סובב מתן", למשל, הם כאלה. אם יש לך שאלות נוספות, אשמח כמובן לענות ולעזור. שוב - ברוכה הבאה לוויקיפדיה, תודה רבה על תרומתך, המשך יום נעים, יניב שיחה 14:28, 7 במאי 2012 (IDT)
הבנתי אותך... לא נכנסתי לזה באמת מנקודת מבט אנציקלופדית :)

תודה. Revitalb - שיחה 14:59, 7 במאי 2012 (IDT)

בשמחה. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. יניב שיחה 15:12, 7 במאי 2012 (IDT)
ככה ? נחמד העסק.. Revitalb - שיחה 15:26, 7 במאי 2012 (IDT)
בדיוק. ואכן נחמד :-) יניב שיחה 15:28, 7 במאי 2012 (IDT)

העברה מרחבית

שלום יניבמנסה להכניס ערך חדש,ישנה פסקה שהועתקה ממקום אחר מויקיפדיה, מנסה להכנס חזרה לעריכה אך לא מוצא את הדף???

ישי

שלום רב. גם העתקה מוויקיפדיה היא העתקה. למה צריך ערך על "העברה מרחבית" אם יש כבר ערך על העברה (פסיכולוגיה)? מה ההבדל בין השניים? בברכה, יניב שיחה 16:13, 7 במאי 2012 (IDT)

מסכים לגבי העתקה מתוך הדף של העברה, ורוצה לתקן...העברה מרחבית שונה מהעברה והעברה נגדית בכך שהיא נותנת תמונה יותר רחבה למתרחש בטיפול, כלומר להעברה ולהעברה נגדית. היא מביאה הבנה חדשה

בדפי שיחה נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. האם שיטת טיפול זו מופיעה בספרות המקצועית ומקובלת על ידי מומחים ובני סמכא בפסיכולוגיה? יניב שיחה 16:22, 7 במאי 2012 (IDT)
או קיי, מנסה ללמוד.... בכול אופן, שיטת טיפול זאת אינה ידועה בארץ ע"י מומחים ובני סמכא בפסיכולוגיה, אם זהו תנאי אז אני יורד מהרעיון לפרסם את הערך העברה מרחבית. --Ygaster - שיחה 16:33, 7 במאי 2012 (IDT)
תודה על הדאגה והעזרה... עם זאת שכנראה זה עוד לא הזמן לפרסום שכזה, אני מעריך את זה. ישי גסטר
אין על מה. תודה ויום נעים, יניב שיחה 14:01, 8 במאי 2012 (IDT)

כדורגלנים חסרי חשיבות

היי, עיין בערכי הכדורגלנים שיצר משתמש:Champions18 ולדעתי צריכים להימחק. לדוגמה: דור מיכה שנמחק על ידך לפני כשנה ועדיין לא עובר חשיבות, ברק לוי ורועי קהת. תודה, אהרן - שיחה 17:16, 7 במאי 2012 (IDT)

היי, תודה. לגבי דורה מיכה - שאלתי את עמרי. האם לוי וקהת לא עומדים בקווים המנחים? יניב שיחה 17:18, 7 במאי 2012 (IDT)
לצערי, טרם. אהרן - שיחה 17:19, 7 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה, העברתי את הערכים למרחב המשתמש שלו וכתבתי לו בדף השיחה. יניב שיחה 17:28, 7 במאי 2012 (IDT)

כדורגלנים חסרי חשיבות

ל-Y.B שלום

הבנתי מתי שחקני כדורגל הם חסרי חשיבות ומתי לא לאחר שקראתי את הטקס על כך.אני מתנצל על שיצרתי ערכים כאלו ושהם יהיו בעלי חשיבות אני אולי גם ייצור אותם.

בברכה

Champions18

שלום שלום :) אין צורך להתנצל, חלילה :) כשהם יעמדו בקווים המנחים, תוכל להעביר אותם בפעולה פשוטה למרחב הערכים על ידי לחיצה על הלשונית "העברה" הנמצאת בראש כל דף. אגב, בדפי שיחה נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . תודה וערב נעים, יניב שיחה 18:19, 7 במאי 2012 (IDT)

גבריאלה שלו

היי יניב. תודה על העריכה שלך. מחקת את העריכה שלי. החלק החשוב והעיקרי שם הוא מחיקת הציטוט המבקר את שר החוץ. מדובר בהוצאת דברים מהקשרם. זהו לא המסר הכללי של הראיון, ומדובר בהתרשמותו הכללית של המראיין. עיקר הראיון המדובר היה לסכם את פעולותיה באו"ם ולדבר על הקשיים והמורכבות שם. הציטוט המובא בעייתי מאוד, מוציא דברים מהקשרם ולפיכך החשוב הוא - מחיקתו של ציטוט זה. תודה.

שלום רב. בדפי שיחה נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . כדי להסיר ציטוט זה, יש לפנות לדף השיחה של הערך (במקרה זה: שיחה:גבריאלה שלו) ולפתוח דיון על כך. האם ראית דבריי לגבי התמונה? תודה, יניב שיחה 19:19, 7 במאי 2012 (IDT)

יניב תודה רבה על התשובה. אפנה את בקשתי בדף השיחה. בקשר לתמונה ראיתי ואני בקשר עם הגורמים הרלוונטים שמיד יישלחו את האישורים כפי שנדרש כאן! תודה לך. מיד אתפנה לערוך גם את הערך של השגריר החדש, אגב. מקווה שיסייע.--Maayan10 - שיחה 20:03, 7 במאי 2012 (IDT)

בבקשה. אם יש לך שאלות נוספות, אשמח לעזור. בברכה, יניב שיחה 20:06, 7 במאי 2012 (IDT)

הסרת הגנה

יניב,

מה עלי לעשות כדי לפתור את הבעיה?

רחל נאמןרחל נאמן - שיחה 19:36, 8 במאי 2012 (IDT)

ערב טוב. שטחי את נימוקייך בדף השיחה של הערך (במקרה זה: שיחה:דניאל רוגוב) כפי שעשית ב"בקשות ממפעילים" (מוטב ללא ההתייחסות האישית לצחי לרנר; זה לא מועיל). במקביל, כדאי להפנות תשומת לבם של המשתמשים לדיון על ידי השארת הודעה בלוח המודעות (לפי כללי הדף, ההודעה צריכה להיות נייטרלית ומבלי לרמוז על עמדה כזו או אחרת. משהו כמו "תנו דעתכם בסוגיה זו", "אנא השתתפו בדיון המדובר" וכו'). אם תתגבש הסכמה בדף השיחה, הקישורים יוסרו. בברכה, יניב שיחה 19:44, 8 במאי 2012 (IDT)

יובנטוס

אני מצטער על שינוי השיחה בערך יובנטוס

שלום. אין על מה להצטער, רק נא לא לבצע זאת שוב. יניב שיחה 17:37, 9 במאי 2012 (IDT)

אההה....

פיספסתי משהו? בר הראל - שיחה - תרומות 13:50, 10 במאי 2012 (IDT)

בסדר, לא חשוב. זה צהוב עולה נכון? בר הראל - שיחה - תרומות 13:51, 10 במאי 2012 (IDT)
מדוע לא לחסום שנית? בר הראל - שיחה - תרומות 13:52, 10 במאי 2012 (IDT)
לא הבנתי את שאלתך השנייה. זה "צהוב כחול". צהוב עולה הוא משתמש, שפרש אמנם, תורם. יניב שיחה 13:53, 10 במאי 2012 (IDT)
כן, אופס למה לא לחסום שוב את המשתמש? (את הIP) בר הראל - שיחה - תרומות 13:54, 10 במאי 2012 (IDT)
חסמתי אותו. יניב שיחה 13:55, 10 במאי 2012 (IDT)
כן הרגע ראיתי. ואו אתה מהיר יום טוב לך! בר הראל - שיחה - תרומות 13:55, 10 במאי 2012 (IDT)
יום טוב גם לך (-: בכבוד רב, יניב שיחה 13:57, 10 במאי 2012 (IDT)

אלוהים ישמור

דרך ארץ קדמה לתורה. הגבתי אצלי בדף... --MeUser42 - שיחה 15:49, 12 במאי 2012 (IDT)

השבתי שם. יניב שיחה 17:43, 12 במאי 2012 (IDT)

המלצות לערכים חדשים לקריאה

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Y.B. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:40, 12 במאי 2012 (IDT)

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Y.B. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:40, 7 ביולי 2012 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Y.B. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:39, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Y.B. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:39, 1 בספטמבר 2012 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Y.B. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:39, 8 בספטמבר 2012 (IDT)


ערך שמחקת

יניב שלום,ראיתי שהסרת את הערך איתן בכר שמתחבר ישירות לפעילות ההסתדרות הציונית העולמית ולמאבק באנטישמיות.אנחנו מנסים ליצור לינק גדול של כלל הפעילות הציונית בעולם, וישנה חשיבות להכניס את התרומה שלו אישית וכן את הפעילות בהסתדרות הציונית העולמית.אני מצטערת אם הערך היה נשמע "פרסומי" מידי ואני מוכנה לערוך אותו מחדש ולהתמקד בפעילות שלו למאבק באנטישמיות בלבד.יש בערך הזה, ובערך הנוסף שהתכוונתי להעלות (מרכז התקשורת עם התפוצות והמאבק באנטישמיות) חשיבות עליונה לפעילות ציונית. אני אודה לך מאוד באם תסיר את מחיקת הערך, ואשמח גם אם תצביע על שורות שמתאימיות שם פחות.תודה על שיתוף הפעולה... אנחנו כאן רק כדי לעזור לאנשים להגיע אלינו ביתר קלות...

שושנה13.5.2012שושנה בלום - שיחה 17:02, 13 במאי 2012 (IDT)

שלום רב. ראשית, יש בפי רק שבחים והערכה לפעילותם החשובה בהסתדרות הציונית, אך מטרתה של ויקיפדיה אינה ליצור לינק גדול של כלל הפעילות הציונית או לעזור לאנשים להגיע אליכם ביתר קלות (באמת עם כל הכבוד הראוי), אלא להציג לקוראים מידע רלוונטי וחשוב מן הבחינה האנציקלופדית. איני יודע אם למרכז עצמו יש מקום כערך עצמאי (מתי נוסד? האם לפעילותו היה הד ציבורי כלשהו? עד כמה הוא משמעותי ומשפיע ביחס למחלקות/מרכזים אחרים בהסתדרות? האם לא יהיה די בפסקה בערך הראשי?), אך דומה שעשייתו של מר בכר טרם עונה על הקריטריונים שנוסחו ליצירת ערכי אישים (ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים) ולכן עוד מוקדם לערך על אודותיו (שוב - באמת עם כל הכבוד לפעילותו). בברכה, יניב שיחה 17:23, 13 במאי 2012 (IDT)

קצרמרים

שלום יניב !

רציתי לשאול אותך כיצד יוצרים תבנית קצרמר בויקיפדיה?

תודה, Danel2012 - שיחה 14:58, 15 במאי 2012 (IDT)

היי! איך יוצרים תבנית קצרמר חדשה? קצת מסובך טכנית, לעניות דעתי. צריך ליצור קטגוריה ואז להוסיף קוד לתוך תבנית:קצרמר. יש שמבינים בכך יותר ממני, ויוכלו לעשות זאת, אך קודם צריך לראות אם יש הסכמה לכך על ידי פתיחת דיון בשיחת ויקיפדיה:קצרמר. המשך יום נעים, יניב שיחה 15:04, 15 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה ! Danel2012 - שיחה 17:58, 17 במאי 2012 (IDT)

מחיקת הערך ננס כחול

מדוע יש מניעה לשמור את הערך בארגז חול פרטי? כפי שתוכל לראות, אני העמדתי את הערך להצבעת חשיבות ותמכתי במחיקתו לאורך כל הדרך. אני מעוניין לשמור אותו בארגז חול בגלל העבודה שהשקעתי בו והעניין שלי בנושא. איזה סעיף בהצבעת המחיקה אוסר זאת? החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי 15:18, 15 במאי 2012 (IDT)

שלום רב,
ההצבעה קובעת אם לדף יש מקום בוויקיפדיה. הצבעות נערכות לא רק על ערכים, אלא גם על קטגוריות, דפי מדיניות ולעתים גם על ארגזי חול. אם הוחלט למחוק, אזי הוחלט למחוק מוויקיפדיה, ולא מהמרחב המסוים שבו שהה הדף עד אז. מרחב המשתמש הוא אכן פרטי במידת מה, אבל עד גבול מסוים - הוא איננו יכול לשמש "safe haven" מפני החלטות הקהילה. לכן העברת ערך למרחב המשתמש לאחר שהוחלט למוחקו, פשוט תשאיר את הדף בוויקיפדיה, רק תחת כותרת אחרת, וזאת בניגוד להצבעת המחיקה, שקבעה שאין לו מקום כרגע. צר לי מאוד. בברכה ובכבוד רב, יניב שיחה 15:51, 15 במאי 2012 (IDT)
אני לא חושב שאתה צודק, אבל אין לי כוח להתווכח על כך. החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי 16:11, 15 במאי 2012 (IDT)

The IP address, 212.121.219.1 is the source of serious hacking activities.

Warning: the IP address, 212.121.219.1 is the source of serious hacking activities. ==

The IP address, 212.121.219.1 registered to Oldham MBC public libraries, and which is permanently blocked in English Wikipedia since 2009, is the source of serious hacking activities. This source is capable of hacking Wikipedia, as it is the case today in the other Wikipedia encyclopedias, because it has erased the history archives for instance in the Azerbaijan articles of the Wikipedia encyclopedias and is doing it in other country articles as well, which no simple vandal can do. This source is freely roaming and usurping right now. Please be on guard with this IP address and block it, before it can do further harm.

Thank you for the response. We will keep a lookout. I have blocked the address in the meantime for only a week time. I would like to consult a steward before blocking it indefinitely, as they did in the english wikipedia.יניב שיחה 19:35, 15 במאי 2012 (IDT)

שלום יניב ולילה טוב

ברצוני לבקש ממך להסיר את חסימתי לצמיתות מויקיפדיה. אני מאוד רוצה לחזור ולתרום לויקיפדיה ולערוך ערכים מסויימים. אני מתחייב שלא להשחית יותר ואני מבטיח שאתנהג למופת. בבקשה, האמן לי. אז מה אתה אומר, יניב? הרי אני לא אהיה חסום לעד, נכון? אני רוצה לחזור לויקיפדיה. תהיה מוכן לסלוח לי? אני מוכן שתתנו לי צ'אנס אחרון ואם אכשל גם בו חלילה, אז איחסם לזמן בלתי מוגבל. תהיה לי הזדמנות נוספת להוכיח את עצמי כויקיפד מן המניין? 79.182.156.114 23:20, 16 במאי 2012 (IDT)

בס"ד זה לא תלוי רק ביניב, אלא גם במפעילים נוספים. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 23:26, 16 במאי 2012 (IDT)

אל תטרח

לחסום את השמות של האנצ', אני חוסם אותם גלובלית אוטומטית בזמן יצירתם. מתניה שיחה 16:00, 17 במאי 2012 (IDT)

אין בעיה, פשוט לא ידעתי שאתה עושה זאת. תודה, יניב שיחה 16:02, 17 במאי 2012 (IDT)

שלום, לאחרונה אני מעלה ומתקן את הערך : "עתיד רשת מכללות ובתי ספר תיכוניים " . ציינתי כי יש טעות מהותית בתוכן הקיים בנושא איוש התפקידים, צביון המכללות וכדומה. בפעם הראשונה שהעליתי את הערך והרחבתי אודות פעילות המכללות, הייתה טענה שיש "טעם" פרסומי בטקסט, שבוע לאחר מכן ערכתי את הטקסט ללא שום אוריינטציה שיווקית או פרסומית עפ"י הכללים של ויקיפדיה ושלחתי מכתב חתום ע"י המנכ"ל והמחלקה המשפטית לגבי זכויות יוצרים וייפוי כוח למשתמש שלי בויקיפדיה- שוב פעם מחקת באופן גורף את הכל... בטענה כי ויקיפדיה אינה דף הבית של אתר עתיד בגלל פירוט החטיבות שלנו - נושא שלא היה פגם בשיחה הקודמת שלנו..יתרה על כך בבדיקה בערכים אחרים כגון רשת עמל מצויין בפירוש שיתופי הפעולה עם נימה לא פחות פרסומית "על עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם התעשייה בישראל. בתי-הספר ברשת אומצו על ידי קונצרנים תעשייתיים גדולים" הערת לי על מילים כמו "מקצועי" " גדולים" בערך ג'ון ברייס מצויין בפירוש "התחזקה ג'ון ברייס והפכה לגוף הדרכת המחשבים והטכנולוגיה הגדול בישראל..." שזו טעות פיזית ועובדתית "בניין בן 6 הקומות מונה: 39 כיתות גדולות, מרווחות, ממוזגות ובעלות מבנה מתקדם. בעלי ציוד חדיש להדרכה ולהדגמה, כיתות לימוד מיוחדות לטכנאי" אלו מילים שבפירוש ביקשת ממני להוריד מהערכים שלי, מילות תיאור כגון :רחב,מיוחד,מרווחות,גדולים..הם לא מילים הכרחיות למסר אינפורמטיבי לא ? לא רוצה להיות קטנוני, נכון שאתה תשלח אותי לקרוא שוב את הכללים לכתיבה בויקיפדיה שקראתי כבר פעמיים, אבל המציאות הנוכחית והפייסינג של המתחרים שלי אינו עומד בשורה אחת עם האינפורמציה של עתיד הלקויה.לא לעניין..אני מבין שהכוונות טובות והמטרה היא ליצור הומוגניות, והכל וולנטרי אבל זו לא דרך למחוק הכל במחי יד. ניתן למחוק את הלא תיקני בלבד. אנשים יושבים מאחורי המחשב ועובדים על זה.הערך בויקיפדיה הוא חשוב לנו גם מבחינה אינפורמטיבית בלבד, ציינתי שאני מקבל כל הערה וההארה שלך אבל לא "באלימות" כזו של מחיקה בבת אחת של הכל.תקנתי את הערך שוב רק בעניין בעלי התפקידים -הנושא הזה מטעה ואינו תקני. אין שום נימה של פרסום, או שיווק. אנא ממך אל תסיר את הערך ואם יש לתקן אני אשמח לשמוע.

רשת מכללות עתיד

אני מנסה לתקן את הערך של רשת מכללות עתיד מזה מספר פעמים. שלחתי מכתב לייפוי כח ע"י המחלקה המשפטית לגבי זכויות יוצרים וזה אושר היום במייל. בכל הפעמים שהעליתי את הערך מכללת עתיד ותיקנתי את המעוות, הערך ירד בעקבות הערות שונות כגון חומר פרסומי,הילול המנכ"ל, מידע שמוצג כאתר הבית. העליתי שוב את הערך, בפורמט מצומצם מאוד ותוך כדי בדיקה והקבלה למכללות אחרות בארץ שמופיעות כערך בויקיפדיה.ערך המנכ"ל הועלה שוב ותוקן - מנכ"ל רשת התיכונים הוא עמיעד גורביץ' ומנכל רשת עתיד מכללות הוא ירון בלום, מין הראוי להציג את פועלו לאורך השנים באופן קונקרטי. אנא מכם, אל תמחקו את כל הערך, מחקו את מה שאינו תקני עפ"י ראות עיניכם.ושוב, אשמח לקבל הערות ולא אזהרות. המטרות הם משותפות ואף אחד לא מנסה להשתמש בויקיפדיה כפלטפורמה פרסומית. אם משהו לא תקין אנא מכם ניתן לרשום הערה ואשמח לקבל עזרה.\כל הערך נכתב במקביל למבנה של מכללות אחרות המופיעות בויקיפדיה לא למען הקנטרנות אלא להבין מה הוא המודל המקובל.

תודה

Y.bתיצור קשר ל S/1

סליחה S/2

הפרה בוטה של סעיף 12 בואך פסיק 16

תגיד לי, הדודה הרשתה לך להעלם ככה? שלחת מזכר בנושא שאתה יוצא לחופשה? לא קראת את סעיף 12 פרק 13 פסקה 14 שורה 15 ליד פסיק 16, שאוסר עליך מפורשות לצאת לחופשות מהוויקי בלי רשותה?

ולעניינים חשובים פחות: הקובץ הנ"ל נמחק בפברואר מהקומונס והותיר את הערך עם עקבות אדומים. שחזרתי אותו ובמקביל מצאתי עכשיו את שיחת משתמש:Y.B/ארכיון 12#ויקיפדיה:OTRS. כנראה אבד בדרך או משהו. יש מצב שתבדוק שוב/תמחק בהתאם? נויקלן 00:07, 18 ביולי 2012 (IDT)

אופסי, לא הזכרתי שם את הערת שוליים 17 שמציינת בפירוש שיש לי הסמכות והרשות להגיב בזמן, במקום ובעוצמה המתאימים? מעניין למה. אני שוקלת את צעדי ברגע זה, עקב הנפקדות החצופה הזו, וכצעד ראשון מדליקה את החימום בחדר המיועד לו במרתף. דורית 00:21, 18 ביולי 2012 (IDT)

הטילדה הרביעית

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
הסדנה לגרפיקה ועוד • יצירה בממלכת ויקיפדיה • נגיעה חזותית • קוסמטיקה בוויקיפדיה • עיצוב תבניות • האם הוויקיפדיה מעצימה? • מסעותיי עם מצלמה • כנס ויקימניה 2012 • קרב אגרוף: גדעון לוי נגד סקאזי

ערן בוט - שיחה 20:48, 1 בספטמבר 2012 (IDT)

תודה על שירותך המסור

בהמשך ל#הפרה בוטה של סעיף 12 בואך פסיק 16 אני רואה שחזרת לסורך והפרת את ס' 14 בואך פסיק 18. ככה מסירים הרשאות בלי לתת לנו אפילו הזדמנות להשתטח ולהתחנן? וברצינות, אתה אחד הטובים שבמפעילים ונוכחותך חסרה פה בחצי השנה האחרונה (כן, ראיתי שאתה כמו שעון שוויצרי). תודה על פעילותך ובתקווה שתשוב אלינו במהרה. נויקלן 10:42, 20 בנובמבר 2012 (IST)

מצטרף. Yanki14 שיחה יחסינו עם האנונימים ו' בכסלו ה'תשע"ג 14:41, 20 בנובמבר 2012 (IST)
אני מצטרפת, ומקווה לראותך חוזר לפעילות במהרה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:58, 20 בנובמבר 2012 (IST)
נזק עצום לויקיפדיה! מצטרף לתלונת ניוק, באמת בא לך להתבע? לפנות לדרור? • חיים 7 • (שיחה) • ז' בכסלו ה'תשע"ג • 12:29, 21 בנובמבר 2012 (IST)

הטילדה הרביעית

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
ויקיפדיה כתרפיה • על תחרות הכתיבה • מיזמים בפוקוס • דרושים ויקיגמדים • הידעת? ויקיפדיה • קרב איגרוף: סימפסון נגד הומר סימפסון • תשחץ ויקיפדיה

מה דעתך לקצר את החופשה?

היי Y.B, אני מיכל לסטר, מנהלת הפעילות הכללית של עמותת ויקימדיה. אחד הפרויקטים המרכזיים שלנו הוא החזרת עורכים משמעותיים, לרבות מפעילים, שתרמו רבות לוויקיפדיה.
מצאנו שיצאת לחופשת ויקי ארוכה מידי ורצינו להזמין אותך לחזור.
אני אשמח לשוחח איתך וללמוד מדוע עזבת. לסטר - שיחה 18:43, 23 בינואר 2014 (IST)

+1. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:18, 22 באפריל 2014 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש!

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
תודה • תולדות המקבץ השבועי • חוויית כתיבת ערך מומלץ • צוק איתן - הגרסה הויקיפדית • קרב איגרוף - עמוד ענן נגד צוק איתן • הקומיקס בויקיפדיה • מה זה "ביכורים"?

קובץ:5236מאיה.jpg

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, מתניה שיחה 14:48, 30 באפריל 2015 (IDT)

ערך "העם דורש צדק חברתי"

שלום רב, הייתי לקראת יצירת ערך חדש בנושא הנ"ל כשלפתע הבחנתי שהוא נמחק בעבר.כיוון שאתה מחקת אותו בזמנו הייתי רוצה להיוועץ בך. אני חפץ ביצירת הערך הזה: להסביר בקצרה על הביטוי, לצרף תמונה או הקלטה חופשית, להציג איזכורים בתרבות ולקשר לערכים אחרים בנושא וכמו כן לכתבות מהאינטרנט.זה אכן יהיה ערך קצרמר אבל אני מאמין שהביטוי הזה נחקק היטב כשגם שש שנים מאוחר יותר - הוא צץ בכל עבר ומוזכר, ולכן כיום הוא כבר יכול להיות ערך ויקיפדי. יתכן שבזמן שהסרת אותו הוא עדיין היה אקטואלי מדי וחסר נפח, מה שלא הקנה לו דיי חשיבות לערך ויקיפדי.אודה מאוד להתייחסותך דג בלי מלח - שיחה 13:37, 25 בנובמבר 2017 (IST)

הערך נמחק עקב היותו דברי הבל. אם הערך יהיה ערך רציני, יתכן שעדיין עשויים להתנגד לו אך זה הרבה יותר הגיוני. בברכה, בר הראלשיחה 14:01, 25 בנובמבר 2017 (IST)

הטילדה הרביעית גיליון 30

שלום רב, לאחר שלוש שנות הפסקה, יצא גיליון חדש של הטילדה הרביעית. אתם מוזמנים לעיין בגליון החדש בויקיפדיה:הטילדה הרביעית. MediaWiki message delivery - שיחה 10:58, 25 בדצמבר 2017 (IST)

הטילדה הרביעית גיליון 32

שלום רב. לאחר הפסקה קצרה, יצא גיליון חדש של העלון הוויקיפדי, "הטילדה הרביעית". אתם מוזמנים ליהנות ממנו ולעיין בו בויקיפדיה:הטילדה הרביעית. MediaWiki message delivery - שיחה 12:33, 6 במרץ 2020 (IST)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש!

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת - תחרות כתיבת ערכים • ראיון עם מפעיל מערכת • פורטלים • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם יחסי החוץ • מיזם בית ספר ויקיפדיה • מפגש חורף 2020 • קרב איגרוף • טור אישי • ויקימימז • תפזורת • תמונות חדשות


הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 18:12, 31 במאי 2020 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון 34

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • ויקישטעטל • פיצ'רים חדשים למשתמשים חדשים • מיזם צילום אישים • Wiki Talk • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם חודש אסיה • מתקפת איכות על הכניסה ללבנון • הפרלמנט • מפגש קיץ 2020 • קרב איגרוף • תמונות חדשות

הטילדה הרביעית - גיליון חדש!

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • על שני ערכים וארבע אנציקלופדיות • השתתפות בתחרויות כתיבה בויקיפדיה • מדור המומלצים • Wiki Talk 2021 • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם חדשופדיה • קורס עריכה בויקיפדיה לגמלאים • מוזיקה בויקיפדיה • קרב איגרוף • תמונות חדשות

הטילדה הרביעית - גיליון חדש!

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות

MediaWiki message delivery - שיחה 20:55, 30 באפריל 2022 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש! (גיליון 37)

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות

חדשופדיה 2023 שבוע 46

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #46
עודכן ב־12 בנובמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

● במזנון מתקיים דיון על הדיון הלילי שלפני המתקפה
● במזנון מתקיים דיון על דיון בסמכויות של הביורוקרטים
מיזם חודש אסיה ממשיך זה השבוע השני: מהרו לכתוב ערכים! ●
מפעיל נולד: מתקיים דיון באשר להרשאות המפעיל של דוד שי. כשהדיון יסתיים, תתקבל החלטה על ידי הבירוקרטים
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הרי אורל
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך האקספרס הפאטאגוני הישן לרשימת הערכים המומלצים כאן


הטילדה הרביעית - גיליון חדש! (גיליון 38)

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות